آفتاب

استاد دانشگاه در حال عزیمت به جلسه دفاعیه دانشجو جان باخت

استاد دانشگاه در حال عزیمت به جلسه دفاعیه دانشجو جان باخت

ساری- ایرنا- دکتر ابراهیم حلاجیان استادیار علوم تربیتی دانشگاه آزاد قائمشهر روز سه شنبه هنگام عزیمت به جلسه دفاعیه یکی از دانشجویانش، بر اثر سکته قلبی جان سپرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرحوم حلاجیان که سابقه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر و شرق تهران را در کارنامه داشت، در سن 60 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.
از دکتر حلاجیان به عنوان یکی از مدیران مازندرانی یاد می شود که نقش زیادی در برنامه ریزی توسعه ای برای استان داشته که از جمله آن کارهای توسعه ای و عمرانی برای دانشگاه آزاد بوده است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مرگ این استاد دانشگاه را در محل کار تایید کرد.
علیرضا محمودپور گفت: ایشان در حال عزیمت از محل دفترش در دانشگاه به جلسه دفاعیه یکی از دانشجویانش بود که دچار سکته قلبی شد.
وی افزود: اگر چه تیم اورژانس در کمترین زمان به محل دانشگاه اعزام شد، اما متاسفانه پیش از رسیدن تیم امدادی این استاد دانشگاه جان سپرده بود.
محمودپور گفت: در حال حاضر پیکر دکتر حلاجیان به بیمارستان قائمشهر منتقل شده است تا خانواده اش برای مراسم تشییع تصمیم بگیرند.
دکتر حلاجیان دارای کرسی استادیاری در رشته علوم تربیتی بود.
وی عضو هیات علمی و ریاست دانشگاه آزاد نوشهر و چالوس، ریاست مرکز آموزش مدیریت دولتی شمال، ریاست مرکز ضمن خدمت فرهنگیان استان و معاونت آموزش و پژوهش دانشگاه های آزاد استان و مدیرعاملی موسسه آموزش و پژوهش سازمان میراث فرهنگی و صنایع و دستی و گردشگری کشور را در کارنامه خود داشت.
مرحوم حلاجیان همچنین صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته نامه 'حلاج' است.
7335/1654
کد N2113781

وبگردی