آفتاب

تلفن همراه خود را به صندوق فروشگاهی تبدیل کنید!

تلفن همراه خود را به صندوق فروشگاهی تبدیل کنید!

می‌توان گفت تنها گوشی های هوشمند هستند که تداعی کننده ی عبارت "در هر کجا و در هر زمان" برای کاربرانشان می‌توانند باشند. هر کسب و کاری در هر اندازه که باشد، حتما از یک تلفن همراه هوشمند بهره می‌برد. دسترسی به وبسایت‌های مختلف، پرداخت قبوض، انتقال وجه نقد، چک کردن حساب و موارد دیگر، همه و همه از طریق تلفن همراه انجام می‌گیرد.

در دهه اخیر در همه حوزه‌ها، به خصوص حوزه دیجیتال، شاهد تحولات عظیمی بودیم. هیچ یک از ما تا 10 سال پیش فکر نمی‌کرد دستگاه‌های هوشمند و اسمارت‌فون ها تا این اندازه بتوانند در زندگی افراد مختلف نفوذ پیدا کنند. این دستگاه‎های هوشمند علاوه بر کمک‌های بزرگی که در همه امور زندگی به ما کرده‌اند، بزرگترین مزیتشان دسترسی همیشگی به آن‌ها بوده است.

اما واقعیتی غیرقابل انکار در تکنولوژی و صنایع مربوط به آن وجود دارد و آن این است که رشدی که در زمینه ی سخت افزارهای دیجیتال و تجهیزات هوشمند اتفاق افتاده است، در زمینه نرم افزارها به همان اندازه وجود نداشته و این عدم تناسب رشد در ایران بیشتر دیده شده است. در کشور، بخاطر عدم وجود نرم افزارهای متناسب با سخت افزارها، کمتر شاهد آن بوده‌ایم که از این دستگاه‌های هوشمند بهره برداری‌های درست و کاملی صورت بگیرد.
یکی از این صنایع مرتبط با انواع کسب و کارها مانند خرده فروشی، صنعت پرداخت و دنیای مالی است. اگر بخواهیم از تکنولوژی‌های موجود در بازار که متناسب با این نوع از کسب و کار هستند صحبت کنیم، می‌توانیم به برخی از دستگاه‌های جدید که با درنظر گرفتن امکانات یک خرده فروشی طراحی شده‌‎اند، اشاره کنیم که تا به امروز توانسته‌اند به صنعت خرده فروشی کمک شایانی کنند.






اما در کشور ما، بسیاری از فروشگاه‌های خرده فروشی، بخاطر هزینه‌ی بالای تهیه‌ی تجهیزات فروشگاهی و همچنین هزینه‌های نگهداری آن، به طور کلی از فضای نرم افزار حسابداری به دور مانده‌اند و همچنان حساب و کتاب خود را به صورت دستی انجام می‌دهند.
و یا برخی از ما مطمئنا در فروشگاه‌های مختلف، با این صحنه روبرو شدیم که از دستگاه‌هایی مثل مک بوک‌ها برای ثبت فاکتور استفاده می‌شود، اما در کمال تعجب می‌بینیم که به جای سیستم عامل مکینتاش، این دستگاه‌ها با ویندوز مشغول به کار هستند. عدم توجه به کاربران سیستم عامل‌های دیگری به جز ویندوز از جانب شرکت‌های نرم افزاری، باعث شده تا همواره در این زمینه خلاء‌هایی وجود داشته باشد.
در برخی دیگر از فروشگاه‌ها از صندوق‌های فروشگاهی اندرویدی استفاده می‌شود که ظاهری زیبا دارند و از لحاظ قیمتی 50% کمتر از نسخه‌های مشابه، اما با کارکردی مشابه در بازار عرضه می‌شوند. همچنین ورود کارتخوان اندرویدی به این عرصه باعث شده است تا در نظر بسیاری از افراد، انقلابی در آینده ی خرده فروشی صورت پذیرد.

اما می‌توان گفت تنها گوشی های هوشمند هستند که تداعی کننده ی عبارت "در هر کجا و در هر زمان" برای کاربرانشان می‌توانند باشند. هر کسب و کاری در هر اندازه که باشد، حتما از یک تلفن همراه هوشمند بهره می‌برد. دسترسی به وبسایت‌های مختلف، پرداخت قبوض، انتقال وجه نقد، چک کردن حساب و موارد دیگر، همه و همه از طریق تلفن همراه انجام می‌گیرد.
اما با وجود این سخت افزار مدرن در بازار ایران، همواره این خلاء بزرگ نرم افزاری برای کسب و کارهای مختلف وجود داشت که چگونه می‌توان استفاده کاربردی تری از این سخت افزار برای مدیریت مالی کسب و کارها و حسابداری داشت؟ این سوالی است که با کمی جستجو پاسخ آن را به بهترین شکل یافتیم.
تا این اواخر انتظار ظهور شرکتی را نداشتیم که بتواند با ارائه‌ی راهکاری بسیار مقرون به صرفه، ارتباطی بین سخت افزارهایی که دسترس همگان است با نرم افزار پرکاربردی مانند صندوق فروشگاهی ایجاد کند. اما در این بهبهه و ناامیدی، شرکت خلاقی به نام پارمیس، راهکاری ابری با نام پارمیس 360 ارائه کرده که خبر خوشی برای دوستداران دنیای سخت افزارها و نرم افزارهای حسابداری است.

در این زمینه با شرکت پارمیس که از قدیمی ترین و باسابقه ترین شرکت های تولیدکننده ی نرم افزارهای مالی و حسابداری در ایران است، گپ و گفتی داشتیم و با راهکار جامع و ابری پارمیس 360، که تحولی در حسابداری کسب و کارها به وجود آورده است، بیشتر آشنا شدیم.

انعطاف پذیری پارمیس 360 فراتر از انتظار ها

با توجه به شناختی که یک مدیر از نیاز های کسب و کار خود دارد، بهره گیری از یک نرم افزار حسابداری ابری کامل و یکپارچه با همه ویژگی هایی که برای کار خود لازم می‌بیند، و همچنین هوشمندی در انتخاب امکانات مورد نیاز و هزینه‌های جانبی آن، موضوعی مهم و چالش برانگیز است.
شرکت فناوری اطلاعات پارمیس با توجه به این مسئله و چالش، امکانات راهکار پارمیس 360 را به طور اختصاصی طبق نیازهای مشتریان اختصاصی کرده و بدین ترتیب در انتخابی صحیح و به صرفه، بدون هیچگونه امکانات اضافی غیر کاربردی و هزینه ی تراشی، مدیران کسب و کارها را به بهترین نحو یاری می‌کند.
پارمیس 360 راهکاری جامع و مالتی پلتفرم است. در نتیجه با استفاده هر دستگاه و هر سیستم عاملی که در دسترس افراد وجود دارد، و تنها با نصب اپلیکیشن پارمیس اسمارت، می‌توان به آسانی به تمام اطلاعات مورد نیاز هر کسب و کار خرده فروشی مانند گزارشات صندوق ها، گزارشات بانک ها، جمع فروش روزانه و ماهانه و بسیاری موارد دیگر دسترسی داشت.





پارمیس 360 بر بستر پارمیس کلود
پارمیس کلود، به عنوان هسته مرکزی این راهکار و مبتنی بر رایانش ابری می‌باشد که امکان مدیریت کسب و کار را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.
پارمیس کلود دارای زیرسیستم‌های مختلفی نظیر فروش، انبار، بانک و صندوق می‌باشد که امکان معرفی اطلاعات اولیه مورد نیاز مانند تعریف کالاها، حساب ها، مدیریت مشتریان و انبارها را بعهده دارد. همچنین اخذ کلیه گزارشات مورد نیاز  کاربر نیز برعهده پارمیس کلود خواهد بود.


تبدیل تلفن همراه به صندوق فروشگاهی با راهکار ابری پارمیس
پارمیس اسمارت، اپلیکیشنی برای مدیریت فروش است که برای اولین بار در ایران، مبتنی بر سیستم عامل های مختلف تولید و عرضه شده است. این اپلیکیشن که جزئی از راهکار پارمیس 360 است، بر سیستم عامل های  مختلفی مانند Windows ، IOS ، Android ، Mac  و ... امکان نصب و اجرا به صورت آنلاین و آفلاین را دارد. از این رو صاحبان کسب و کارهای مختلف، به خصوص خرده فروشی ها، با هر امکاناتی که دارا باشند می‌توانند از این نرم افزار استفاده کرده و حتی از چند طریق و دستگاه به آن دسترسی داشته باشند.


مقرون به صرفه ترین انتخاب برای حسابداری کسب و کار خرده فروشی
اتصال پارمیس اسمارت به MPOS، می تواند آن را به یک صندوق فروشگاهی تمام عیار تبدل کند. تمام قابلیت های یک صندوق فروشگاهی مجهز در پارمیس اسمارت وجود دارد. با این تفاوت که با هزینه ای بسیار کمتر از تجهیزات فروشگاهی، می توان آن را روی تلفن همراه نصب و بدون نیاز به چاپ رسید، فاکتور فروش را به مشتری پیامک کرد. در نتیجه هم در هزینه‌های اولیه و هم در هزینه‌های نگهداری، مانند تعمیرات و سرویس تجهیزات سخت افزاری، کاغذ چاپ رسید و... صرفه جویی چشمگیری صورت خواهد گرفت.

حسابداری با کارتخوان اندرویدی، نوآوری دیگری از پارمیس

طبق بررسی های صورت گرفته از کاربران راهکار پارمیس 360، تهیه یک کارتخوان اندرویدی و نصب اپلیکیشن پارمیس اسمارت روی آن، هدفمندترین و هوشمندانه ترین نوع آینده نگری برای جلوگیری از هزینه های اضافی ماهانه است.
نرم افزار پارمیس اسمارت با قابلیت نصب روی کارتخوان اندرویدی بانکی و دیگر دستگاه‌های اندرویدی مانند گوشی موبایل، تحولی در حسابداری کسب و کارهایی است که محدودیت زیادی در فضای خود دارند و نمی توانند سیستم کامپیوتری و صندوق فروش را در فضا تجاری خود داشته باشند.







اپلیکیشن پارمیس اسمارت قابلیت سفارشی‌سازی با توجه به نوع کسب و کار و نیاز های مشتری را دارد. مدیران کسب و کار و یا صندوقداران با POS اندرویدی به راحتی می توانند سفارشات و فروش را تنظیم کنند، محصولات و تغییرات را اضافه و کم کنند، قیمت ها، مالیات‌ها و اضافه هزینه ها را تنظیم و بررسی کنند و تنها از طریق همین کارت خوان اندرویدی، سیستم‌های پرداخت و چاپگر فاکتور را به هم پیوند دهند.

طراحی و یکپارچه سازی فروشگاه اینترنتی و اپلیکیشن آن با حسابداری ابری پارمیس 360
نیاز به حضور هر کسب و کاری از فروشگاه های خرده فروشی تا مجتمع تجاری در فضای وب، بیش از پیش احساس شده و فروش آنلاین محصولات و خدمات به عضوی جدا نشدنی از فضای مجازی بدل شده است. مدیران کسب و کارها با بهره گیری از این نیاز و فرصت طلایی، با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی و اپلیکیشن به دنبال رونق بیشتر کسب و کار خود هستند. طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی یکپارچه به همراه اپلیکیشن برای کسب و کارها همراه با طراحی گرافیکی اختصاصی، گزارش فروش های انجام شده از طریق سایت، نمایش جشنواره های فروش، محصولات و خدمات ارائه شده و... از حداقل امکانات راهکار پارمیس 360 است.


پارمیس 360، تحولی در آینده ی مدیریت کسب و کار ها
راهکار ابری پارمیس 360 در پرتال مدیریتی تحت وب خود امکان دسترسی 24 ساعته با هر دستگاه و از هر مکان را فراهم کرده است. این پرتال به تنهایی می تواند به تنها دلیل ادعای تحول کسب و کارها تبدیل شود. از طریق این پرتال تمام کارهای حسابداری و ثبت اسناد و انجام امور مالی یک کسب و کار می‌تواند صورت پذیرد و در کنار آن، با پرداخت هزینه ی بسیار ناچیز در مقابل تجهیزات فروشگاهی با هزینه های گزاف، می تواند تحولی در آینده ی کسب و کارهای مختلف، به خصوص خرده فروشی ها باشد.
این محصول علاوه بر کسب و کار های کوچک خرده فروشی، برای حسابداری رستوران، کافی شاپ، مجتمع تجاری و دیگر کسب و کارهایی که نیاز به یک حسابداری سیار با قابلیت حمل و نقل آسان را دارند، یک انتخاب ایده آل است.

کد N2111682

وبگردی