آفتاب

دست نشان: برای حضور در سپیدرود از علی کریمی رخصت گرفتم

دست نشان: برای حضور در سپیدرود از علی کریمی رخصت گرفتم

تهران - ایرنا - سرمربی جدید سپیدرود با بیان اینکه هدف اصلی اش از حضور در رشت، حفظ این تیم در لیگ برتر است، گفت: علی کریمی زحمات زیادی برای سپیدرود کشید و برای حضور در این تیم از او رخصت گرفتم.

نادر دست نشان روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حضورش روی نیمکت سپیدرود رشت گفت: سپیدرود مشکلات زیادی دارد اما هر چقدر هم این مشکلات وجود داشته باشد، این تیم هواداران عاشق زیادی دارد که مهمترین عامل تلاش و انگیزه ما برای حفظ این تیم در لیگ برتر هستند.
وی افزود: سپیدرود از تیم های ریشه دار فوتبال ایران است که در قلب مردم رشت ریشه دارد. با تمام وجود کار می کنیم تا با وجود تمام مشکلات، سپیدرود را در لیگ برتر نگه داریم. خوشحالی مرد خونگرم رشت مهم ترین هدف ماست و امیدواریم که در پایان فصل با کسب نتایج خوب و حمایت هوداران، این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.
سرمربی سپیدرود رشت گفت: همه در اداره ورزش و جوانان گیلان و مدیریت تیم تلاش می کنند تا به تیم کمک کنند. امیدواریم که وعده ها هر چه زودتر عملی شود تا در شرایط بهتری کار را دنبال کنیم.
دست نشان اضافه کرد: تا پایان فصل 9 مسابقه پیش رو داریم که از این بازی ها، 5 دیدار را در خانه خودمان برگزار خواهیم کرد. بازیکنان خوبی هم داریم که هر کدامشان پتانسیل بالایی دارند. با موفقیت در بازی های آینده تلاش می کنیم که این تیم را در لیگ برتر نگه داریم.
دست نشان اضافه کرد: علی کریمی برای این تیم زحمات زیادی کشیده و تیم خوبی را بسته است. از او برای زحمات در این تیم تشکر می کنیم. با او صحبت کردم و بابت حضور روی نیمکت سپیدرود رخصت گرفتم.
سرمربی تیم سپیدرود رشت با اشاره به تساوی تیمش برابر صنعت نفت آبادان در دیداری خارج از خانه اضافه کرد: صنعت نفت از تیم های خوب لیگ است. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شانس کسب این پیروزی خارج از خانه را داشتیم. حتی از حریف هم پیش افتادیم و تمام روزنه ها را به روی حریف بسته بودیم اما ستاره تیم صنعت نفت یعنی میلاد جهانی واقعا غیر قابل مهار ظاهر شد و گل تساوی را به ثمر رساند.
دست نشان گفت: پیش از آن بازی تنها فرصت دو جلسه تمرین را با سپیدرود داشتیم. فردا هم یک بازی تدارکاتی برای تیم در نظر گرفتم تا بتوانیم شناخت بهتری از بازیکنان پیدا کنم تا برای بازی با پرسپولیس بهتر آماده شویم.
وی در مورد تقابل تیمش با پرسپولیس در هفته آینده تصریح کرد: پرسپولیس از تیم های خوب ایران است که در لیگ قهرمانان آسیا هم نماینده کشورمان است. تلاش می کنیم تا بازی با این تیم بازیکنان را در شرایط خوبی قرار بدهیم و در حد توانمان با ارائه عملکرد خوبیس برابر پرسپولیس نتیجه قابل قبولی بگیریم.
ورزشی**9463**2024
کد N2110471

وبگردی