آفتاب

معاون میراث فرهنگی: هزینه اقامت نوروزی در مراکز پذیرایی گران نمی‌شود

معاون میراث فرهنگی: هزینه اقامت نوروزی در مراکز پذیرایی گران نمی‌شود

ایرنا نوشت: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: مراکز اقامتی و پذیرایی کشور در نوروز برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران هیچ افزایش نرخی نخواهند داشت.

ولی تیموری پنجشنبه شب در ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان شمالی اظهار داشت: با توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی و افزایش نرخ کالاها و خدمات که بر مردم فشار آورده، هیچ افزایشی در قیمت مراکز اقامتی و پذیرایی نخواهیم داشت.
وی بر ایجاد نشاط و شادابی در جامعه تاکید کرد و افزود: اگر دستگاه ها و نهادهای دیگر نیز چنین برنامه هایی در راستای حمایت از مردم دارند، اعلام کنند.
وی از همکاری و مساعدت بخش خصوصی برای عدم افزایش نرخ خدمات در مراکز اقامتی و پذیرایی تقدیر کرد و گفت: باید زمینه و انگیزه های لازم و مناسب را برای گردشگری داخلی فراهم کنیم.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ایام مسافرت داخلی با گردشگری بین المللی همزمان شده که باید از این ظرفیت برای جذب گردشگر استفاده کرد.
وی با اشاره به افزایش سفرها در ایام نوروز، افزود: این در حالی است که زیرساخت های کافی در این خصوص نداریم و تمامی دستگاه ها باید برای رفع نقائص تلاش کنند تا مردم دچار مشکل نشوند.
تیموری با بیان اینکه کشور در ایام نوروز، تعطیل نیست گفت: برخی شهروندان گلایه دارند که چرا دستگاه ها و نهادهای مختلف تعطیل هستند و حال آنکه چنین نیست و تنها ۲۲ دستگاه عضو ستاد ملی هماهنگی سفر هستند.
 

۴۱۲۳۱

کد N2102882

وبگردی