آفتاب
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت و گو با ایرنا:

امدادرسانی برف و کولاک در 22 محور کوهستانی ادامه دارد

امدادرسانی برف و کولاک در 22 محور کوهستانی ادامه دارد

تهران- ایرنا- رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی امدادگران و نجاتگران هلال احمر به مسافران زمستانی متاثر از برف و کولاک در 22 محور کوهستانی 12 استان کشور خبر داد.

مرتضی سلیمی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های ارزیابی شده دریافتی مبنی بر وقوع برف و کولاک در 12 استان کشور، از جمله استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل،‌ البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، سمنان، قزوین، کردستان، لرستان، مازندران و همدان، از 24 ساعت گذشته 101نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در قالب 28 تیم به 22 محور کوهستانی در این استان‌ها اعزام شدند.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این محورها طی روز گذشته گفت: تاکنون بیش از 700 نفر در این مناطق امدادرسانی و 209 دستگاه خودرو گرفتار در برف نیز رهاسازی شدند.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از هموطنان خواست در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری عمومی یا پیچیده انواع حوادث و سوانح طبیعی، غیرطبیعی و انسان ساخت با شماره اضطراری ملی 112 تماس بگیرند.
سلیمی اضافه کرد: تلفن گویای ندای امداد با شماره 112 در هر کجا که پوشش تلفن همراه وجود داشته باشد، بدون نیاز به سیم کارت در دسترس است.
اجتمام**7029** 9053
کد N2102679

وبگردی