آفتاب
‍ لیگ برتر تنیس روی میز؛

جدال دو مدعی عنوان قهرمانی در فینال رقابت‌ها 

جدال دو مدعی عنوان قهرمانی در فینال رقابت‌ها 

تیم‌های پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد فینالیست رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه های کشور در سال ۹۷ به مرحله پایانی خود رسید و تیم های پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد اسلامی چهره های فینالیست بیست و هفتمین دوره این رقابتها لقب گرفتند.

صبح امروز ۴ تیم مدعی حاضر در مرحله پلی آف به مصاف حریفان خود رفتند که در پایان دیدار رعد پدافند هوایی و دانشگاه آزاد اسلامی، این تیم دانشگاه آزاد بود که با ترکیب احدی، میرالماسی، طاهرخانی، لطفی، نادری و عمرانی) با هدایت احدی موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری دست یابد و راهی فینال شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم پتروشیمی بندر امام متشکل از نوروزی، نوشاد و نیما عالمیان، هدایی، باشت باوی، روئین تن و احمدیان با سرمربیگری هدایت الله فرهادی موفق شد در مصاف با پالایش نفت آبادان با نتیجه ۶ بر  ۰  مقتدرانه از سد حریف خود عبور کند و حریف دانشگاه آزاد در فینال رقابت ها شود.  

به این ترتیب دوئل نهایی فینالیست‌ها طبق برنامه ریزی صورت گرفته، بصورت رفت و برگشت در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هشتم و نهم اسفند ماه راس ساعت ۱۴:۳۰ در آکادمی تنیس روی میز امیر احتشام زاده برگزار می گردد.

پخش زنده این رقابتها از شبکه ورزش سیما پوشش داده خواهد شد.

کد N2100961

وبگردی