آفتاب

هکرهای ایرانی به سیستم‌های هشداردهنده موشکی اسرائیل بسیار نزدیک شده‌اند

هکرهای ایرانی به سیستم‌های هشداردهنده موشکی اسرائیل بسیار نزدیک شده‌اند

مقام‌های مهم سایبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که هکرهای ایرانی به سیستم هشداردهنده موشکی اسرائیل بسیار نزدیک شده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از بلومبرگ، مقام‌های بخش سایبری رژیم صهیونیستی مدعی که هکرهای ایرانی به سیستم هشداردهنده موشکی اسرائیل بسیار نزدیک شده‌ و مقام‌های نظامی اسرائیل را برای حفظ سیستم‌های هشداردهنده در برابر این خطر به تلاش بی‌وقفه وادار کرده‌اند.

«نوام شار»، رئیس بخش اجرایی امنیت سایبری در اداره دفاع سایبری ارتش اسرائیل در این‌باره گفت: ارتش ما پس از تشخیص هویت هکرها در سال ۲۰۱۷ و نظارت بر آنها زمانی که مشخص شد هدف آنها چه بوده‌ است مسیرهای دسترسی‌شان را مسدود و برای مقابله با آنها کرده‌است.

شار در ادامه مدعی شد: «ما با هکرهای ایرانی مقابله کرده و سیستم نظارتی جدیدی ایجاد کردیم تا از این طریق اطمینان کسب کنیم که آنها نمی‌توانند دوباره چنین حملاتی را علیه ما انجام دهند.»

این مقام رژیم صهیونیستی در ادامه اذعان داشت که این حملات سایبری توسط ایران بسیار آزاردهنده بوده و در صورت ادامه خطرناک است.

وی در اظهاراتی مضحک خواهان اعمال تحریم‌های بین‌المللی برای مقابله با فعالیت‌های سایبری ایران شد.

شار در ادامه افزود: ما آنقدر وقت نداریم و نمی‌توانیم صبر کنیم تا ارتش و قدرت سایبری ایران به یک تهدید بزرگ برای ما تبدیل شود.

ریا سیرز، یکی از مقام‌های ارشد سابق آژانس امنیت ملی ایالات متحده آمریکا هم در این باره گفت: ایرانی‌ها می‌خواهند خود را در زمینه سایبری مطرح کنند و قطعا این کار را انجام داده‌اند؛ اما موضوعی که مشخص است این است که اسرائیل اهداف اصلی حملات سایبری ایران است، ارزیابی قدرت ایران در کل حوزه سایبری موضوع سخت و متفاوتی است.

کد N2099402

وبگردی