آفتاب

میزبانی تماشاخانه مشایخی از نمایش «اگر از نو شروع کنیم»

میزبانی تماشاخانه مشایخی از نمایش «اگر از نو شروع کنیم»

نمایش «اگر از نو شروع کنیم» به کارگردانی امیر سربیشه از ساعت ۱۸ یک‌شنبه ۵ اسفندماه میزبان مخاطبان در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایش «اگر از نو شروع کنیم» به کارگردانی امیر سربیشه از ساعت ۱۸ یک‌شنبه ۵ اسفندماه میزبان مخاطبان در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی می‌شود.

این نمایش روایت یکی از متن‌های اریک امانوئل اشمیت بوده که گروه هنری «سپید» در دومین تجربه کاری خود تلاش دارند تا خوانش تازه‌ای از این متن را ارائه دهند.

«اگر از نو شروع کنیم» روایت زندگی مردی ۶۵ ساله با نام الکساندر است که به خانه‌ی قدیمی خود که اکنون متروکه شده بازگشته است.

حسین اشتهاردی، حمید تقی خانی، فائزه زرکش بهاری، نگار عزیزی، فرناز اثنی عشری، معصومه دهقان نژاد بازیگرانی هستند که در این اثر ۶۰ دقیقه‌ای به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به : فهیمه حسینی(طراح صحنه)، مهشاد صالحی(طراح لباس)، سپیده شمس(طراح گریم)، حسن منظوری(طراح گرافیک)، پگاه مهدوی زاده و مهران کریمی(گروه کارگردانی)، سپیده شمس و اسما یزدانیان(مجریان گریم) و رضا مرشد(مشاور کارگردان) اشاره کرد.

گفتنی است که نمایش «اگر از نو شروع کنیم» تا ۲۴ اسفندماه هرشب ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.

بهای بلیت این اثر ۲۵ هزار تومان بوده که علاقمندان می‌توانند برای خرید با تخفیف آن به سایت تیوال به آدرس https://www.tiwall.com/s/aznoshoroukonim۲ مراجعه کنند.

کد N2097264

وبگردی