آفتاب

افرا طب، تجهیزات پزشکی و کالای مصرفی

افرا طب، تجهیزات پزشکی و کالای مصرفی

شرکت افرا طب گلسار با بیش از 20 سال سابقه در زمینه بازرگانی و تجارت کالای مجاز از سال 1393 با نام تجاری افرا طب به صورت تخصصی در زمینه تجهیزات پزشکی فعال می باشد.

شرکت افراطب با در اختیار داشتن پرسنل مجرب و متخصص در حوزه تجهیزات پزشکی و تجارت الکترونیک، خدمات ویژه ای را برای مشاوره و فروش در زمینه مهندسی پزشکی و تجهیز مراکز درمانی ارائه می دهد. این شرکت در سه حوزه تجهیزات پزشکی به صورت تخصصی فعال است:
• تجارت الکترونیک تجهیزات پزشکی
• مشاوره، تجهیز، راه اندازی و ارتقاء مراکز درمانی
• مهندسی بازار و خدمات برندینگ و مارکتینگ در حوزه تجهیزات پزشکی

تجارت الکترونیک تجهیزات پزشکی


شرکت افراطب به عنوان بنیان گذار تجارت الکترونیک در حوزه تجهیزات پزشکی، موجب تسهیل فرآیند بازرگانی، تامین و تجارت برای فروشندگان و خریداران محترم این حوزه شده است. به طوری که امکان مشاوره، خرید و فروش تجهیزات و خدمات پزشکی در کلیه گروه های کالایی پزشکی اعم از تجهیزات پزشکی مصرفی، بیمار در منزل و تخصصی تنفسی مانند اکسیژن ساز، تجهیزات بیمارستانی و پیشرفته و ...  در فضای سالم و به روز اینترنت فراهم شده است.

مشاوره، تجهیز و راه اندازی مراکز درمانی


شرکت افراطب گلسار با نام تجاری افراطب تخصصی ترین خدمات را در زمینه مشاوره و راه اندازی، تجهیز و ارتقاء تجهیزات مراکز درمانی ارائه می دهد. پوشش کامل تجهیزات پزشکی عمومی و تخصصی به همراه بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت برای مجموعه های بیمارستانی در کلیه سطوح و بخش های آن، همچنین مرکز درمانی پیشرفته و محدود، کلینیک ها و پاراکلینیک ها، اورژانس و مطب ها در حوزه فعالیت های اصلی این شرکت قرار دارد.

مهندسی بازار و خدمات برندینگ و مارکتینگ در حوزه تجهیزات پزشکی


شرکت افراطب گلسار با نام تجاری افراطب با تکیه بر تجربه گسترده در حوزه بازرگانی و تجارت الکترونیک تجهیزات پزشکی، برای اولین بار در کشور به صورت تخصصی خدمات مربوط به مهندسی بازار، تبلیغات، برندینگ و افزایش فروش را برای کلیه فعالان و بازرگانان تجهیزات پزشکی و ابزار سلامت ارائه می دهد. از فعالیت های این حوزه می توان به مشاوره سازمانی و برنامه ریزی مدیریتی، طراحی و اجرای کمپین های فروش و تبلیغات، مشاوره بازاریابی و فروش، توسعه و پایش بازار محصول و برند سازی محصول یا خدمات اشاره کرد.

کد N2094925

وبگردی