آفتاب

طعم سفرهای لحظه آخری

طعم سفرهای لحظه آخری

برنامه ریزی برای سفر خیلی خوبه، وقتی بدونی که برای هر روز قرار که کجا بری، چیکار کنی اما.....! وقتی یهویی پیش میاد که بری سفر یه جور دیگه خوش میگذره دقیقا مثل عکس های یهویی، تو خیلی از عکس هایی که یهو میندازن ازمون چقدر خوب میشه، سفر هم همینطوره وقتی یهو پیش میاد که بری سفر، تمام اتفاقات ناخواسته واست جذاب میشن....

به سفرهای لحظه آخری نه نگویید، وقتی پیش میاد که به سفر بروید با قیمت ارزان پس حتما بروید، حالا چه داخلی باشه چه خارجی فرقی نمیکند. راز آسمان پایتخت با ارائه ی تورهای لحظه آخری در بعضی از مسیرهای خود مسافران را مطلع میکند تا بتوانند در زمان و ساعت معلوم تور مورد نظر را انتخاب کنند. مسیرهای اعلام شده برای تورهای لحظه آخری استانبول، مشهد، کیش میباشد.
تور لحظه آخری استانبول
اگر چمدانتان را بسته اید باید به سرعت خودتان را به فرودگاه برسانید و برای یک سفر فوق العاده و در لحظه آماده شوید. به محض رسیدن به استانبول فرصت را از دست ندهید بعد از اقامت در هتل به شهر بروید و گشتی نیم روزه را داشته باشید سپس به رستوران های کم نظیر در مرکز شهر رفته و از طعم غذاهای ترک لذت ببرید . میتوانید از مکان های دیدنی استانبول نیز بازدید نمایید به ایا صوفیه بروید و از تاریخ ماندگار عثمانی لذت ببرید همینطور مسجد آبی و کاخ دولمه باغچه، بازار بزرگ از جمله مکانهایی هستند که میتوانید از آنها بازدید کنید.
تور استانبول نوروز 98  با قیمت حدود 2090 به مسافران اعلام شده است. برای گرفتن تور های استانبول ویژه نوروز با هتلی که مد نظرتان است میتوانید با کارشناس مربوط تماس حاصل نمائید. 02157691000




تور لحظه آخری کیش
در کشوری همچون ایران با چهار فصل در طی 12 ماه سال میتوانید همواره در سفر باشید در فصل پاییز و زمستان جنوب ایران یکی از بهترین نقاط سفر می‌باشد،کما اینکه در این فصل آب و هوای نقاط گرمسیری معتدل‌تر می‌شود جزیره زیبای مرجانی کیش یکی از مقاصد فوق العاده برای سفر میباشد.از جاذبه های گردشگری بی نظیرش تا تفریحات آبی لذت بخش آن میتوانید برای خود خاطره به یاد ماندنی داشته باشید.بی تردید مراکز خرید کیش مکانی بسیار مناسب برای خرید می‌باشد،مراکز خرید زیتون ، دامون ، سارینا 1 ، و پردیس از جمله مراکز خرید کیش می‌باشد.
تور کیش نوروز 98 با قیمت حدود 1290 تومان میباشد که از طریق کارشناس فروش می‌توانید با شماره 02157691000 تماس حاصل فرمایید و تورتان را رزرو کنید.



تور لحظه آخری مشهد
بسیار سعادتمند است کسی که در لحظه تحویل سال در مشهد مقدس شهر رضای مهربانی ها (ع) باشد و تغییر و تحول سال را از همان ابتدا در مکانی مقدس با دعای خیر و زیارت ضامن آهو آغاز کند.با حضور در مشهد در نوروز 98 بعد از زیارت حرم مطهر به تفریح و سیاحت بپردازید، تفریحات آبی و مکانهای دیدنی در مشهد بسیار مفرح است و برای رسیدن به تمامی آنها نیاز به برنامه سفر حرفه ایی می‌باشد.
تور مشهد نوروز 98 با قیمت حدود 510 تومان میباشد که از طریق کارشناس فروش می‌توانید با 02157691000 شماره تماس حاصل فرمایید و تورتان را رزرو کنید.





کد N2093267

وبگردی