آفتاب

لوران بلان سرمربی تیم ملی ایران می شود؟

لوران بلان سرمربی تیم ملی ایران می شود؟

باتوجه به صحبت های مطرح شده بعید به نظر می رسد که لوران بلان به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شود

آفتاب: بعد از آنکه حدود سه هفته قبل مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش از بلان سرشناس به عنوان یکی از گزینه‎های سرمربیگری تیم ملی نام برد، امروز برخی رسانه‎ها از جدی شدن مذاکره با این مربی فرانسوی خبر دادند.
ورزش سه به نقل از یک مقام ارشد در فدراسیون فوتبال که نامش مشخص نیست، نوشته: «ما یک دوره بسیار خوب با کی‌روش داشته‌ایم و طبیعی است که بعد از این دوست داشته باشیم همین روند ادامه پیدا کند. ادامه این روند هم قطعا نیاز به مربی بزرگ دارد؛ کسی در حد خود کی‌روش.»
این سایت، البته در ادامه گزارشش به این نکته هم اشاره کرده که بلان به این راحتی به ایران نمی‎آید:"  مربی‌ای مثل بلان که تا دو سال قبل هدایت تیم پرستاره پاری سن ژرمن را بر عهده داشته به دریافت حقوقی کمتر از 10 میلیون یورو در سال قانع  نمی‌شود، خارج از توان فوتبال ماست. از طرفی دیگر بلان جزو بزرگترین مربیان خانه نشین در اروپاست و آلترناتیو اکثر باشگاه‌های بزرگ قاره سبز برای نشستن بر روی نیمکت مربیگری است. با اتکا به همین موضوع باید بگوییم طبیعتا خود این مربی هم تمایلی برای کوچ به آسیا و مربیگری در بهترین تیم قاره را ندارد.نام بلان در ماههای گذشته برای هدایت منچستریونایتد و اینتر مطرح شده و خیلی بعید است که حتی دسترسی مذاکره با او وجود داشته باشد مگر ایجنت هایی که به دلایل خاص به فدراسیون آدرس غلط می دهند." /ورزش سه
کد N2092485

وبگردی