آفتاب
از سوی شورایعالی علوم، تحقیقات و فناوری؛

۹۰۰ نیاز فناورانه در صنایع اعلام شد

۹۰۰ نیاز فناورانه در صنایع اعلام شد

۹۰۰نیاز فناورانه جمع آوری شده از سوی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، در سالی که با درایت مقام معظم رهبری با عنوان سال حمایت از کالای ایرانی مزین شده، با برگزاری نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی(تستا)، گامی بزرگ در مسیر بهره مندی از ظرفیت داخلی در مسیر خودکفاسازی صنعت و تولید کشور از بُعد فناوری برداشته شد.

در این نمایشگاه که با همکاری دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری و مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، از سوم تا ششم دی ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران در محلی به وسعت ۳۰۰۰ متر مربع برگزار شد، ۷۰ سازمان و شرکت در نمایشگاه تستا حضور یافتند تا بتوانند از ظرفیت شرکتها و موسسات بومی فعال در حوزه تولید مواد، قطعات، تجهیزات و سیستمها برای رفع نیازمندیهای فناورانه خود بهره مند شوند.

 از تمامی فناوران کشور، اعم از دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و تحقیقاتی، شرکت های خصوصی و دولتی و شرکت های دانش بنیان و ...که توانایی رفع نیازهای ارائه شده را دارند، دعوت می شود  آمادگی خود جهت رفع نیاز را به دبیرخانه نمایشگاه تستا اعلام کنند.

دبیرخانه شورایعالی  علوم، تحقیقات و فناوری نیازهای فناورانه را در صنعت برق و انرژی، دفاع، تجهیزات پزشکی، خودرو، ساختمان، شیمیایی، غذایی، فناوری اطلاعات، کشاورزی، معدنی و فلزی، نفت، گاز و پتروشیمی و سایر صنایع اعلام کرده است.

کد N2090401

وبگردی