آفتاب

پیام تسلیت رئیس دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی حادثه تروریستی اخیر

پیام تسلیت رئیس دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی حادثه تروریستی اخیر

پرویز داوودی در پیام تسلیتی به مناسبت حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان نوشت: دشمنان نابخرد و ناجوانمرد ایران اسلامی و در رأس آنها استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی باید بدانند که مردم ایران با چنین جنایت‌هایی از پای نخواهند نشست و بر عهد دیرین خود با آرمان‌های انقلاب استوارتر خواهند ماند.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: بار دیگر سرسپردگان و ایادی دشمنان قسم خورده ملت بزرگ و انقلابی ایران، با نشان دادن اوج عصبانیت خود از برگزاری نمایش عظیم اقتدار و عظمت ملی ایران اسلامی در چهلمین سال پیروزی خون بر شمشیر، خوی نفرت‌انگیز خود یعنی انجام حملات مذبوحانه و ریختن خون انسان‌ها در کمال بی رحمی و قساوت را نمایش دادند و در حمله‌ای تروریستی و ناجوانمردانه خون پاک جمعی از فرزندان این ملت را بر زمین ریختند تا به خیال خام خود خللی در استقامت و پایمردی انقلابی آحاد مردم این سرزمین ایجاد کنند.

اما دشمنان نابخرد و ناجوانمرد ایران اسلامی و در رأس آنها استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی باید بدانند که مردم ایران با چنین جنایت‌هایی از پای نخواهند نشست و بر عهد دیرین خود با آرمان‌های انقلاب استوارتر خواهند ماند.
بی شک انجام چنین حملات غیر انسانی و وحشیانه‌ای جز بر ملأ کردن کردن خشم و نفرت دشمنان این ملت و این نظام مقتدر، از تداوم خط انقلاب و مقاومت که از آخرین نمایش حماسی آن در ۲۲ بهمن به جهانیان نشان داده شد؛ حاصل دیگری ندارد.
اینجانب ضمن محکوم کردن این حمله ددمنشانه و با تاکید بر قطعیت گرفتن انتقام خون پاسداران مدافع کشور، محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، عموم ملت بزرگ ایران و خانواده‌های این عزیزان تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات و حشر با اولیای الهی و سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین را برای آنان مسئلت دارم.
امیدوارم عاملان این جنایت هولناک در اسرع وقت به دست با کفایت سربازان و متولیان امنیت و اقتدار کشور، به سزای اعمال ننگین خود برسند.

انتهای پیام

کد N2089197

وبگردی