آفتاب

نصب کفپوش‌های مدرن و زیبا به جای فرش‌های گران!

نصب کفپوش‌های مدرن و زیبا به جای فرش‌های گران!

استفاده از فرش‌های ایرانی با طرح و رنگ‌های زیبا و شگفت انگیز برای پوشش کف از گذشته در خانه‌های ایرانی رواج داشته است.

در بسیاری از خانه‌ها تمام سطح کف را با فرش و موکت می‌پوشاندند. اما امروزه گزینه‌های دیگری نیز برای پوشش کف در دسترس هستند مثل پارکت، لمینت، سنگ، سرامیک و... شاید برای شما هم سوال پیش آمده است که کدام گزینه برای خانه‌تان مناسب‌تر است؟ قبل از پاسخ به این سوال بهتر است دکوراسیون منزل و فضایی که می‌خواهید کفپوش کنید را در نظر بگیرید و بعد تصمیم بگیرید. پارکت‌ها فضا را مدرن‌تر جلوه می‌دهند و بهتر است اگر طرفدار سبک سنتی هستید در انتخاب‌تان بیشتر دقت کنید.
ما در این مقاله به مزیت‌های کفپوش‌های مختلف اشاره می‌کنیم تا تصمیم‌گیری برای شما آسان شود.

استفاده از پارکت چوبی برای گرم‌تر نشان دادن محیط
پارکت چوبی کفپوشی از جنس چوب طبیعی است که برای نصب آن سطح مورد نظر را آماده می‌کنند و سپس اقدام به نصب پارکت می‌کنند. در مرحله بعد آن را صیقل می‌دهند و در صورتیکه پارکت خام باشد آن را رنگ می‌کنند. جنس این کف‌پوش می‌تواند از درخت کاج، بلوط، افرا و ... باشد. پارکت‌ها از نظر سلامت و بهداشت برای پوشش کف حرف اول را می‌زنند و کاملا سازگار با محیط زیست هستند. پارکت‌های چوبی نسبت به آب و رطوبت حساس هستند اما با مراقبت و نگهداری از آن‌ها سال‌ها دوام خواهند آورد. البته ممکن است به مرور زمان و در صورت آسیب دیدن نیاز به صیقل و پولیش داشته باشند. نگهداری و نظافت پارکت بسیار آسان است و توسط مواد مخصوصی انجام می‌پذیرد. پارکت‌های چوبی عایق حرارتی و صدا هستند و در برابر فشار مقاوم هستند. پارکت‌های چوبی فضای خانه را گرم جلوه می‌دهند و انتخاب مناسب و مقرون به صرفه‌ای هم از نظر زیبایی و هم از نظر عملکردی محسوب می‌شوند.

نصب پارکت لمینت
پارکت چوبی را با پارکت لمینت اشتباه نگیرید. پارکت لمینت از مواد صنعتی ساخته شده است ولی ظاهر آن شبیه چوب است. نصب کفپوش لمینت بسیار آسان‌تر و سریع‌تر از نصب سرامیک و کاشی است. نصب این پوشش دیگر مانند گذشته نیاز به چسب ندارد. تعویض لمینت‌های کف به سهولت انجام پذیر است و اگر قسمتی از آن خراب شود می‌توانید فقط همان قسمت را تعویض کنید. نگهداری و نظافت پارکت لمینت بسیار آسان است. یکی از بزرگترین مزیت‌های این کف‌پوش قابلیت جمع‌آوری و انتقال به مکان‌های دیگر و نصب دوباره است. در برابر فشار مقاوم است و در طرح و رنگ‌های متنوعی در بازار موجود است و این گزینه باعث می‌شود قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید.

نصب pvc
همانطور که از اسمش پیداست این کفپوش از جنس pvc و یا همان پلاستیک است. این نوع کف‌پوشها نیز ظاهر شبیه چوب دارند با این تفاوت که قابل شست‌وشو هستند و به همین دلیل گزینه بسیار مناسبی برای ادارات و مکان‌های پر رفت و آمد محسوب می‌شوند.
ترکیب و تناسب زیبا با فرش های ایرانی
فرش‌های ایرانی نه‌تنها در ایران بلکه در سراسر جهان از لحاظ هنر و زیبایی زبانزد هستند. استفاده از پارکت و فرش بطور همزمان و ترکیبشان با یکدیگر می‌تواند جلوه زیبایی به خانه بدهد. توجه به هماهنگی و هارمونی رنگ‌ها و طرح فرش و کف‌پوش بسیار مهم است زیرا ممکن است عدم تناسب این دو عنصر با یکدیگر تمامی زحمات‌تان را بر باد دهد. در اتاق‌خواب‌ها می‌توانید از یک فرش متناسب با متراژ اتاق استفاده کنید بطوریکه تمام اتاق را با فرش نپوشانید.

استادکار در زمینه نصب پارکت چوبی، لمینت و پی وی سی چه خدماتی ارائه می‌کند؟
نصب کف‌پوش‌هایی مثل پارکت چوبی، لمینت و پی وی سی با یکدیگر متفاوت است. برای نصب، سطح مورد نظر باید کاملا صاف باشد و در صورت نیاز به زیرسازی اقدامات لازم انجام شود. بهتر است از نصاب حرفه‌ای و کاربلد کمک بگیرید تا با نصب اشتباه یا آسیب به تایل‌ها، باعث تحمیل هزینه اضافی به شما نشود. برای پیدا کردن متخصصان نصب پارکت می‌توانید به سایت و یا اپلیکیشن استادکار مراجعه کنید و با ثبت رایگان سفارش از خدمات ارائه شده در این زمینه استفاده کنید. متخصصان استادکار پس از ثبت سفارش با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات مورد نیاز برای انجام خدمات را دریافت خواهند کرد. در صورت نیاز به بررسی و کارشناسی رایگان، تکنسین مورد نظر در زمان هماهنگ شده به محل مراجعه خواهد کرد و پس از بررسی متراژ و متریال مورد نظر قیمت و هزینه‌های تمام شده را اعلام خواهد کرد.
همین حالا می‌توانید به اپلیکیشن و وب سایت استادکار سر بزنید و با بررسی قیمت‌ها، خدمات مورد نظر خود را به بهترین متخصصان بسپارید
کد N2087848

وبگردی