آفتاب
سرمربی تیم فوتبال دختران نوجوان:

بازی‌های استرالیا و لائوس را آنالیز کردیم/ محک خوبی خوردیم

بازی‌های استرالیا و لائوس را آنالیز کردیم/ محک خوبی خوردیم

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان بانوان گفت: در بازی دوستانه شاگردانم محک خوبی خوردند و کادر فنی ارزیابی نسبی از عملکردشان داشت.

به گزارش خبرگزاری  مهر، شادی مهینی با اشاره به دیدار تدارکاتی تیم فوتبال نوجوانان مقابل تیم زیر ۱۹ سال گفت: بازی دوستانه با تیم زیر ۱۹ سال بسیار مفید بود. بچه‌ها تحت فشار در مسابقه قرار گرفتند چرا که تیم جوانان بسیار پر پتانسیل و از لحاظ آمادگی جسمانی خوب است. در این مسابقه توانستیم نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کنیم.

وی ادامه داد:  در این دیدار ۶۰ درصد از بازی  در دست بازیکنان ما بود و فرصت‌های خوبی را برای گل زدن داشتیم . بازی پایاپایی را شاهد بودیم و شاگردانم در خیلی از موقعیت ها برتری حمله داشتند و تیم جوانان نتوانستند از عمق به ما حمله کنند.

مهینی گفت: یکی دو بازیکن مصدوم در پست اصلی داریم که نتوانستیم آنها را محک بزنیم. امیدوارم به زودی با کمک کادر پزشکی به تیم برسند و برخی بازیکنان که در لیگ بودند باید ریکاوری بشوند. مابقی بازیکنان ارزیابی نسبی شدند.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان گفت: در این اردو سعی کردیم به ساختار تیمی، حمله و دفاعی بپردازیم. شبیه سازی بازی هایی که پیش رو داریم را در تمرینات مرتب مرور و کلاسهای تئوری مختلفی را برگزار کردیم. ضمن اینکه فیلم بازی های استرالیا و لائوس را مرتبا به نمایش گذاشته و آنالیز کردیم.

وی در پایان گفت: از ۲۷ بازیکن، ۲۳ بازیکن به اردوی بعدی دعوت خواهد شد تا به مرحله دوم رقابتهای قهرمانی فوتبال نوجوانان آسیا که به میزبانی لائوس است، اعزام شوند.

کد N2087184

وبگردی