آفتاب

جوان هجده ساله در اعماق یک چاه زنده به گور شد

جوان هجده ساله در اعماق یک چاه زنده به گور شد

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی از زنده به گور شدن جوان هجده ساله ای در میان تلی از خاک و در اعماق یک چاه 6 متری خبرداد.

به گزارش آفتاب، جلالی همچنین در بیان جزئیات حادثه گفت: در ساعت ۱۵:۴۲ روز گذشته (جمعه بیست و هشتم دی ماه) حادثه گرفتار شدن یک کارگر در داخل چاه در شهرک غرب، بلوار دریا به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام و بلافاصله ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی در ادامه بیان داشت: محل حادثه یک ساختمان ۵ طبقه در حال ساخت بود که مراحل پایانی ساخت خود را طی می کرد و هنوز به بهره برداری نرسیده بود و در مجاورت رمپ طبقه منفی یک اتاقک کوچک ۶-۷ متری وجود داشت که در آن چاهی به عمق ۶-۷ متر حفر شده بود و کارگران در انتهای این چاه مشغول کار بودند که به ناگهان دیواره های چاه تخریب شده و کارگری که در انتهای چاه مشغول کار بود، زیر مقدار زیادی خاک مدفون شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی اهمچنین گفت: به دلیل سست بودن خاک داخل چاه، ابتدا اقدام به مقاوم سازی دیواره چاه پرداختیم و سپس عملیات امداد رسانی را آغاز کردیم. بعد از پیدا کردن بدن ِ پسر جوان به کار احیایی وی  مشغول شدیم  اما  وی همان دقایق اولیه در زیر تلی از خاک مدفون و خفه شده بود، خدمات اورژانس نیز نتوانست او را به زندگی برگرداند.


نوداد



کد N2065116

وبگردی