آفتاب

پخش خاطرات منتشرنشده‌ از آیت‌الله رفسنجانی

پخش خاطرات منتشرنشده‌ از آیت‌الله رفسنجانی

برنامه «تاریخ شفاهی ایران» در قسمت‌های جدید خود برخی از خاطرات منتشرنشده‌ از زنده‌یاد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را روی آنتن شبکه مستند می‌فرستد.

سید مهدی مؤیدی، تهیه‌کننده برنامه «تاریخ شفاهی ایران» درباره قسمت‌های جدید این مجموعه به ایسنا توضیح داد: به مناسبت سالروز رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی قسمت‌های این هفته برنامه به بیان خاطرات منتشرنشده‌ای از ایشان اختصاص دارد.

او یادآور شد: این مجموعه شامل تصاویر دیده نشده و خاطرات منتشرنشده‌ای از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است. زنده‌یاد هاشمی رفسنجانی در دوران حیاتش به بیان خاطرات خود در مرکز اسناد انقلاب اسلامی پرداخت که بخشی از این خاطرات برای نخستین بار از قاب شبکه مستند پخش خواهند شد.

مؤیدی ادامه داد: این برنامه به خاطرات ایشان از پیش از وقوع انقلاب اسلامی پرداخته است و حضور ایشان در قم در دوران طلبگی، ارتباطشان با امام خمینی (ره)، ارتباط آیت‌الله بروجردی با امام (ره)، ترور حسنعلی منصور، چارچوب حوزه در زمان مرجعیت آیت‌الله بروجردی و تاریخ فعالیت‌های انقلابی حزب موتلفه را شامل می‌شود.

به گفته این تهیه‌کننده، این برنامه در پنج قسمت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه‌ای آماده پخش‌شده و از یکشنبه (۲۳ دی ماه) ساعت ۱۸:۳۰ از آنتن شبکه مستند پخش می‌شود.  

انتهای پیام

کد N2058381

وبگردی