آفتاب

بهترین هتل های تایلند

بهترین هتل های تایلند

تور تایلند یک رویای گرمسیری با سواحل درخشان، جنگل های انبوه، مراکز خرید شلوغ و شب زنده داری های هیجان انگیز برای شماست.

تور تایلند یک رویای گرمسیری با سواحل درخشان، جنگل های انبوه، مراکز خرید شلوغ و شب زنده داری های هیجان انگیز برای شماست. این کشور همیشه برای مسافرانی که به دنبال آرامش و تفریح هستند مقصدی ایده آل بوده است. چیز دیگری که شما را در سفر به تایلند تحت تاثیر قرار می دهد هتل ها و اقامتگاه های متعدد لوکس در این کشور می باشد که انتخاب را برایتان سخت می کند. در ادامه شما را با بهترین هتل ها و مکان های اقامتی پوکت و پاتایا در کشور تایلند آشنا خواهیم نمود. تا با یک تور لحظه آخری ارزان به آنها  سفر نمائید
بهترین هتل های پوکت
The Shore at Katathani

این اقامتگاه مجموعه ای از ویلاهای ساحلی است که در انتهای جنوبی زیبای ساحل کاتا نوی در پوکت قرار دارد. اینجا مکانی ایده آل برای دوستداران آرامش و کسانی است که به دنبال ترکیبی بی نظیر از ساحل، شکوه و آرامش می گردند. متاسفانه کودکان زیر 12سال مجاز به اقامت در این استراحتگاه نیستند. The Shore at Katathaniسه مدل ویلا دارد که شامل ویلای استخردار ۱۳۰ متری با منظره دریا، ویلای استخردار دوخوابه ۲۶۰ متری و ویلای استخردار ۱۳۰ متری با منظره کوه است. امکانات ویلا فوق العاده می باشد که شامل تهویه مطبوع به صورت جداگانه برای هر اتاق، صندوق امانات خصوصی، Wi-Fiرایگان، تلویزیون ماهواره ای با سیستم سرگرمی، مینی بار، حمام اختصاصی با لوازم آرایشی و بهداشتی، خشکشویی و البته یک استخر بی انتها با منظره ساحل و کوه است.

COMO Point Yamu
این اقامتگاه یک ملک مجلل می باشد که در ساحل شرقی خلیج پوکت واقع شده است و 30دقیقه از فرودگاه بین المللی پوکت فاصله دارد. Cape Yamuیک محیط بسیار آرام را در گوشه ای دنج از پوکت برای شما فراهم می کند. این اقامتگاه در مجاورت یک روستای ماهیگیری واقع در کنار طبیعت بی نظیر و زمین های کشاورزی واقع شده است. این مجتمع بی نظیر شامل 79اتاق و سوئیت و 27ویلای اختصاصی لوکس با سبکی مدرن طراحی شده است که اکثر آنها دارای تراس و نمایی خیره کننده از خلیج Phang Ngaو چندین جزیره کنار ساحل هستند. از اتاق های ۴۵ متری گرفته تا ویلای بزرگ ۳۸۶ متری با استخر اختصاصی و ۱۴ مدل اتاق که همه آنها دارای امکانات پیشرفته ای از قبیل اتصال رایگان Wi-Fi، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، میوه تازه روزانه، لوازم آرایشی و بهداشتی و بسیاری خدمات دیگر می باشند.
SALA Phuket Resort
این مکان یک محیط خصوصی به معنای واقعی کلمه برای شما فراهم می کند. ویلاهایی که استخر خصوصی دارند یا سوئیت های آن، ارتباط شما را از بقیه جهان قطع می کنند تا بتوانید تعطیلات خود را در آرامش کامل سپری کنید. این ویلاهای مجلل به سیستم تهویه مطبوع و پنکه سقفی مجهز هستند. تخت خواب های با شکوه، دستگاه های قهوه ساز و چای ساز، لوازم آرایشی و بهداشتی، حمام در فضای باز از دیگر امکانات این اقامتگاه مدرن می باشد. مناظر اطراف استراحتگاه بسیار تماشایی و جذاب است. شما می توانید غذای خود را از میان غذاهای محلی و بین المللی متنوع انتخاب نمایید.  
Avista Hideaway Resort and Spa
این هتل با داشتن ۱۵۰ اتاق، در شش طبقه ساخته شده که شامل ۱۴۳ سوئیت ۵۵ متری تا ۱۴۵ متری است. Avistaدارای چشم اندازی از ساحل پاتونگ است و دارای یک باشگاه ساحلی خصوصی، دسترسی به سه ساحل جداگانه، خدمات دوچرخه سواری و سه استخر دیدنی همراه با استخر بازی کودکان می باشد. انتخاب این هتل تجربه ای منحصر بفرد برای شما ایجاد می کند. یکی از آنها آبگرم آیورودیک است که در آنجا یک متخصص قبل از درمان با توجه به فرم بدنتان توصیه های تخصصی ارائه خواهد کرد و بهترین درمان را به شما پیشنهاد خواهد نمود.
بهترین هتل های پاتایا
Centara Grand Mirage Beach Resort
یک اقامت لوکس در یکی از بهترین استراحتگاه های ساحلی 5ستاره در پاتایا را تجربه کنید. Centara Grand Mirage Beach Resortیکی از بهترین اقامتگاه های ساحلی تفریحی پاتایا محسوب می شود. اتاق های مدرن دارای بالکن هایی هستند که منظره ای از خلیج را به شما نمایش می دهند در حالی که بقیه ویلاها دارای اتاق نشیمن یا حمام هایی با وان گردابی هستند. لذت بردن از غذاهای لذیذ در یکی از شش رستوران و باربیکیو بی نظیر که می توانید خودتان غذا را طبخ نمایید، رستوران سلف سرویس ایتالیایی، باشگاه ساحلی و یک ساحل اختصاصی برای شنا وجود دارد تا نهایت لذت را از تعطیلات خود ببرید.

Cape Dara Resort
اقامتگاه Cape Daraیکی از بهترین اقامتگاه های ساحلی پاتایا شمرده می شود که به مهمانان امکان دسترسی به بهترین خدمات، محل استراحت خصوصی، وان حمام در فضای باز و استخرهای خصوصی را می دهد. ویلاهای پنج خوابه دارای یک استخر بی انتها هستند و خدمات ۲۴ ساعته آنها به گونه ای است که مهمانان را ترغیب می کند تا بیشتر در این مکان آرامش بخش اقامت داشته باشند. دیگر امکانات شامل ساحل خصوصی، آبگرم و سالن بدنسازی، باشگاه بچه ها و دو استخر در فضای باز است. همچنین امکان اجاره دوچرخه برای مهمانان فراهم می باشد. این ملک یکی از معروفترین سواحل خصوصی پاتایا را دارد.
InterContinental Pattaya Resort
هنگامی که صحبت از بهترین ساحل خصوصی در پاتایا می آید، باید در InterContinental Pattaya Resort اقامت کنید. این استراحتگاه مجلل پنج ستاره ساحلی، اتاق هایی با طراحی آسیایی و بالکن های خصوصی به شما پیشنهاد می دهد. در حالی که رستورانهای ساحلی آن برای خوردن غذا منتظر شما هستند، شنا در سه استخری که در میان باغ های استوایی قرار دارند و رفتن به آبگرم لوکس می تواند تجربه ای تازه در طول اقامت برای شما باشد.
در این فصل از سال، سفر به تایلند با تور پوکت و تور پاتایا می تواند لذت آن را صد چندان کند. اگر قصد سفر به این کشور شگفت انگیز را دارید تور پوکت موقعیتی مناسب برای یک سفر ارزان و لوکس است. آژانس های مسافرتی قیمت تور پوکت را به صورت ویژه و اقتصادی به شما پیشنهاد می دهند. چمدانهایتان را ببندید و با خرید تور لحظه آخری ارزان تعطیلات خود را در یکی از سرسبزترین و جذاب ترین کشورهای دنیا سپری کنید.



کد N2045483

وبگردی