آفتاب
باحکم معاون فرهنگی وزیر علوم:

دبیر دومین «جشنواره ملی زن و علم» منصوب شد

دبیر دومین «جشنواره ملی زن و علم» منصوب شد

معاون فرهنگی وزیر علوم با صدور حکمی دبیر دومین «جشنواره ملی زن و علم » - یادواره زنده یاد مریم میرزاخانی- را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، غلامرضا غفاری در حکمی آلا عنایتی را به عنوان دبیر دومین جشنواره ملی زن و علم منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: « زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه نقش مهمی در پیشبرد اهداف توسعه به ویژه در حوزه علم، فرهنگ و اجتماع ایفا می کنند و برگزاری دومین جشنواره ملی زن و علم (یادواره زنده یاد مریم میرزاخانی) فرصت مناسبی است به منظور تقدیر و تجلیل از مساعی ارزشمند آنان و نیز گامی در جهت تقویت کنش‌گری اجتماعی بانوان فرهیخته کشور به شمار می‌رود.

از این‌رو نظر به مراتب تخصص، تعهد و تجارب ارزنده سرکار عالی به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر جشنواره منصوب می‌شوید. برقراری ارتباط و تعامل مؤثر با نهادها و دستگاه‌های مرتبط به منظور استفاده از ظرفیت‌های فرابخشی، تدوین سازوکار های دقیق و منسجم منطبق با قوانین و مقررات موجود جهت انتخاب برگزیدگان و نیز پرهیز از هزینه‌های غیر ضروری از مهم‌ترین مأموریت های شما به شمار می‌رود.

از سرکار عالی انتظار می‌رود در سایه تعامل و همکاری با اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره و نیز سایر صاحبنظران در این عرصه، زمینه مشارکت هرچه گسترده تر بانوان فرهیخته دانشگاهی را در این رویداد فراهم کنید.

امید است با اتکال به پروردگار متعال و در سایه همکاری و تعامل سازنده با دیگر ارکان برگزاری جشنواره، نسبت به برگزاری هرچه بهتر این رویداد علمی، فرهنگی در شأن آموزش عالی کشور موفق و موید باشید.»

کد N2042602

وبگردی