آفتاب
زاهدان - ایرنا - مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: حال چهار کودک یک واحد آموزشی دچار حریق شده زاهدان به دلیل سوختگی 70 درصد وخیم گزارش شده است.

حال چهار کودک زاهدانی وخیم گزارش شده است

حال چهار کودک زاهدانی وخیم گزارش شده است

در پی آتش سوزی یک واحد آموزشی

دکتر فریبرز راشدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صبح امروز یک واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستان در خیابان مصطفی خمینی 23 زاهدان طعمه حریق شد.
وی ادامه داد: این مرکز آموزشی دارای 59 کودک بود که بلافاصله بعد از حضور تیم های آتش نشانی این کودکان از محل حادثه خارج شدند.
مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: چهار دستگاه آمبولانس این دانشگاه به محل حادثه اعزام شدند که چهار کودکی که دچار سوختگی شدید شده بودند را به بیمارستان امام علی(ع) منتقل کردند.
وی افزود: حال این چهار کودک براثر سوختگی 70 درصد وخیم گزارش شده است.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت 9 و 2 دقیقه صبح امروز به نیروهای آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله 2 دستگاه ماشین آتش نشانی از نزدیکترین پایگاه ها به محل حادثه اعزام شدند.
عبدالرحیم شاهوزایی افزود: علت این حادثه در دست بررسی است.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستانهای شمالی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستانهای زاهدان، خاش، سراوان، سیب سوران ، میرجاوه و مهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستانهای جنوبی استان زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.
7316**3213 **6081
کد N2035925

وبگردی