آفتاب

مسابقات قهرمانی کشور سبک‌های آزاد کاراته بانوان برگزار شد

مسابقات قهرمانی کشور سبک‌های آزاد کاراته بانوان برگزار شد

همشهری آنلاین: پیکارهای قهرمانی کشور(انتخابی تیم ملی) سبک‌های آزاد بانوان روز جمعه ۲۵ آبان در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی بانوان سبک‌های آزاد کاراته روز جمعه ۲۵ آبان در سالن شهید کبکانیان با حضور ۴۴۴ کاراته‌کا و در ۴ رده سنی برگزارشد و در مجموع تیم تهران عنوان قهرمانی را به دست آورد، خراسان رضوی دوم شد و تیم اصفهان در مکان سوم قرار گرفت.

در رده سنی نوجوانان تیم‌های تهران با ٤ طلا، ٢ نقره و ٦برنز، کرمانشاه با ۱ طلا، کردستان با ٢ نقره، مرکزی با ۱ نقره، خوزستان و لرستان هر کدام با ٢برنز به ترتیب اول تا پنجم شدند.

در رده سنی جوانان تیم‌های تهران با ٤ طلا، ٢ نقره و ٢برنز، اصفهان با ۱ طلا و ۱ نقره، البرز با ۱ نقره و ٢ برنز، خراسان رضوی با ۱ نقره، کرمان با ٢ برنز، لرستان و گیلان با ۱ برنز اول تا ششم شدند.

در رده سنی امید تیم‌های تهران با ٢ طلا، ٢ نقره و ٢ برنز، خراسان رضوی با ۱ طلا و ۱ نقره، قم و یزد با ۱ طلا، اصفهان با ۱ نقره و ۱ برنز، کرمان با ٢ برنز، آذربایجان غربی و مرکزی ۱ برنز در مکان‌های اول تا ششم قرار گرفتند.

و در رده سنی بزرگسالان تیم‌های تهران با ٣ طلا، ۱ نقره و ٥ برنز، خراسان جنوبی و فارس با طلا، خراسان رضوی با ٢ نقره و ۱ برنز، مرکزی با ۱ نقره و ۱ برنز، خوزستان با ۱ نقره، لرستان والبرز با ۱ برنز در رده‌های اول تا ششم ایستادند.

  • جدول رده‌بندی مجموع مدال‌ها:

۱- تهران ١٣طلا- ٧نقره- ١٥برنز

۲- خراسان رضوی ۱ طلا -٤ نقره- ۱ برنز

۳- اصفهان ۱ طلا- ٢نقره- ١برنز

۴- خراسان جنوبی ١طلا- ٢برنز

۵- فارس، یزد، کرمانشاه و قم ١طلا

۶- مرکزی ٢نقره- ٢برنز

۷- کردستان ٢نقره

۸- البرز ١نقره- ٣ برنز

۹- خوزستان ١ نقره- ٢ برنز

۱۰-کرمان ٤ برنز

۱۱- لرستان٣ برنز

۱۲- اردبیل، گیلان و آذربایجان غربی ١برنز

کد N2011849

وبگردی