آفتاب

کدام رستوران های مشهد غذای خوب سرو می کنند؟

کدام رستوران های مشهد غذای خوب سرو می کنند؟

یکی از مواردی که مسافران به آن اهمیت زیادی می دهند، اطلاع از بهترین رستوران های مشهد است.

شهر زیبای مشهد علاوه بر اینکه مهمترین شهر زیارتی در ایران است، بلکه یکی از مهمترین مقاصد توریستی کشور عزیزمان نیز محسوب می شود. سالانه مسافران زیادی ( در حدود 25 میلیون نفر در سال) به قصد زیارت حرم مطهر و مقدس امام رضا (ع) و همینطور به قصد سیاحت و گردش در جاذبه های زیبا و منحصر به فرد تاریخی، طبیعی و تفریحی با تور لحظه آخری توریاب به این شهر زیبا و پر جاذبه سفر می کنند. سفر به مشهد سفری نیست که گردشگران آن را تنها یک بار انتخاب کنند؛ پس یکی از مواردی که مسافران به آن اهمیت زیادی می دهند، اطلاع از بهترین رستوران های مشهد است. در این مطلب قصد داریم چند مورد از بهترین رستوران های مشهد را به شما معرفی کنیم.
رستوران سدروس (Cedrus Restaurant) در مشهد
این رستوران شیک و مجلل دارای 4 شعبه در شهر مشهد است؛ شعب رستوران سدروس مشهد در سازمان آب، 17 شهریور، رضا شهر و شاندیز قرار دارند. پس هر کجای مشهدکه باشید می توانید به این رستوران دسترسی داشته باشید. کیفیت غذاهای این رستوران در سطح بسیار بالایی قرار دارد و بدون شک فضای دنج و دوست داشتنی آن امکان داشتن اوقاتی خوش را برای شما فراهم می کند.

رستوران رضایی (Rezaei Restaurant) در مشهد
رستوران رضایی یکی از یکی از قدیمی ترین، اصیلترین و با کیفیت ترین رستوران های مشهد است که با کیفیت بالای خود در سرویس دهی و سور غذا توانسته نظر تعداد زیادی از میهمانان را به خود جلب کند. میهمانان رستوران رضایی می توانند ازانواع غذاهای اصیل ایرانی لذت ببرند. همچنین منوی غذاهای دریایی رستوران رضایی از کیفیت بسیار زیادی برخوردار است. این رستوران همه روزه از ساعت 12 ظهر با 3 بامداد آماده ارائه سرویس به میهمانان خود است. این رستوران در حل حاضر دارای 5 شعبه در سطح مشهد مقدس است.

رستوران پسران کریم (Pesaran Karim Restaurant) در مشهد
یکی دیگر از معروف ترین و اصیل ترین رستوران ها در سطح شهر مقدس و مطهر مشهد، رستوران پسران کریم است که دارای حدود 40 سال سابقه در رستوران داری است. محیط خانوادگی و دوست داشتنی این رستوران باعث شده تا انتخاب اول مسافران مشهد باشد. بیشتر افرادی که با تور مشهد سفر می کنند، حتما یک وعده غذایی خود را در این رستوران زیب و مجلل میل کنند. این رستوران دارای سه شعبه در سطح مشهد است. شعب رستوران پسران کریم در بلوار سجاد، بلوار خیام و خیابان دانشگاه قرار دارند. بدون شک منوی ایرانی اصیل این رستوران با کیفیت بالای خود باعث خواهد شد باز هم به این رستوران سر بزنید.

رستوران معین درباری (Moein Darbari) در مشهد
این رستوران بدون شک قدیمی ترین رستوران مشهد است که در سال 1280 کار خود را آغاز کرد. این رستوران با ارئه منوی اغذاهای با کیفیت و اصیل ایرانی توانسته نظر بسیاری از میهمانان را به خود جلب کند. قدمت این رستوران یاد آور خاطرات قدیمی زیادی برای برخی از میهمانان است. شاید دیدن صف های طولانی در در این رستوران شما را شوکه کند و این صف ها می تواند نشان از کیفیت و محبوبیت بالای این رستوران در مشهد داشته باشد. رستوران معین درباری در خیابان پاسدارا (جم) قار دارد و همه روزه از ساعت 11 تا 4 بعد از ظهر و از 8 شب تا 11 شب آماده ارائه سرویس به میهمانان خود است.

رستوران پدیده شاندیز در مشهد:
مطمئنا این نام با تبلیغات گسترده خود به گوش هر کسی آشنا است. مجموعه رستوران های شاندیز، که یکی از شعب آن در شهر مشهد مقدس قرار دارد، یکی از معروف ترین و بزرگترین رستوران های شهر است. این رستوران بیشتر مناسب جمع های خانوادگی است و فضای بزرگ آن امکان برگزاری مراسم ها را نیز برای شما فراهم می کند. منوی غذای ایرانی این رستوران دارای کیفیت بسیار بالایی است. پرسنل رستوران با برخود خود و دانستن اصول آداب و معاشرت توانسته اند تا حد زیادی نظر میهمانان را به خود جلب کنند.

رستوران بام کوهسر در مشهد
یکی از رستوران های زیبای دیگری که می تواند برای شما خاطره ای به یاد ماندنی از سفر به مشهد به جا بگذارد، رستوران بام کوهسر است. این رستوران در مجموعه فرهنگی و ورزشی کوهسر قرار دارد. نمای رستوران به گونه ای است که شهر مشهد را در زیر پای خود احساس خواهید کرد. این رستوران بزرگ با فضایی دنج و دلنشین دارای ظرفیتی برابر با 400 نفر است. بدون شک از غذاهای با کیفیت این رستوران لذت خواهید برد.

سخن آخر
در سفر خود چه با تور لوکس و یا تور ارزان مشهد، رستوران و سرو غذا یک قسمت مهم از سفر را به خود اختصاص می دهد. اطلاع از رستوران های مشهد می تواند به شما کمک کند تا برای وعده های غذایی خود در سفر به درستی برنامه ریزی کنید؛ داشتن برنامه ریزی درست باعث می شود بتوانید از سفری شاد و به یادماندنی برای خود رقم بزنید. شما می توانید برای اطلاع از تور لحظه آخری لست تورز به این وبسایت مراجعه کنید. توریاب برترین سایت گردشگری ایران را فراموش نکنید.همچنین هتل های مشهد را میتوانید در توریاب ببینید

کد N1989271

وبگردی