آفتاب
هفته هفتم لیگ برتر؛

تساوی پرسپولیس برابر سپیدرود درنیمه اول/نیمکت‌نشینی بازیکن درخطر

تساوی پرسپولیس برابر سپیدرود درنیمه اول/نیمکت‌نشینی بازیکن درخطر

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپیدورد رشت در هفته هفتم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، روز سوم از هفته هفتم هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز یکشنبه با دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپیدرود در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که نیمه اول این دیدار با تساوی به پایان رسید. 

سرخپوشان پرسپولیس که باید روز ۵ مهرماه دربی تهران را برابر استقلال برگزار کنند، در این دیدار با ترکیبی نسبتا متفاوت به میدان رفتند. برانکو برای این بازی حسین ماهینی را به علت مصدومیت جزیی روی نیمکت قرار داده بود و کمال کامیابی نیا نیز که در خطر محرومیت از دیدار برابر استقلال بود، روی نیمکت نشست. 

با این حال شاگردان برانکو بازی را تهاجمی شروع کردند و حملاتی را روی دروازه حریف پی ریزی کردند. در دقیقه ۲۰ یکی از این حملات تا نزدیکی باز کردن دروازه سپیدرود پیش رفت اما ضربه پشت پای منشا از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۱ سرخپوشان یک فرصت دیگر برای باز کردن دروازه حریف شمالی خود داشتند اما شوت عالیشاه در شلوغی محوطه جریمه به مدافعان حریف برخورد و به داخل زمین برگشت. 

در دقایق پایانی هم سرخپوشان به حملات خود ادامه دادند اما این حملات تا پشت محوطه جریمه شکل تاثیرگذاری داشت اما درون محوطه منجر به خلق موقعیت خطرناک نشد تا در نهایت نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد. 

کد N1964978

وبگردی