آفتاب

روز جهانی گردشگری و اهمیت فن آوری‌های دیجیتال

روز جهانی گردشگری و اهمیت فن آوری‌های دیجیتال

روز جهانی گردشگری هر سال 27 سپتامبر در سراسر جهان دارای مراسماتی است که می تواند فرصتی منحصر به فرد برای بالا بردن آگاهی از مشارکت واقعی و بالقوه گردشگری در توسعه پایدار را به وجود آورد.

به گزارش آفتاب به نقل پایگاه اطلاع رسانی UNWTO : از اهمیت فن آوری‌های دیجیتال در گردشگری، ارائه فرصت های نوآوری و آماده سازی بخش‌هایی برای آینده کار در این زمینه، موضوعاتی است که در مرکز جهانی گردشگری 2018 قرار دارد که در مجتمع مجارستان (27 سپتامبر 2018) برگزار می‌شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد. روز جهانی گردشگری هر سال  27 سپتامبر در سراسر جهان دارای مراسماتی است که می تواند فرصتی منحصر به فرد برای بالا بردن آگاهی از مشارکت واقعی و بالقوه گردشگری در توسعه پایدار را به وجود آورد.
روز جهانی گردشگری کمک خواهد کرد که فرصت های ارائه شده در جهت گردشگری، با پیشرفت های تکنولوژیکی از جمله داده های بزرگ، هوش مصنوعی و سیستم عامل های دیجیتال، بر روی نقشه توسعه پایدار قرار گیرد.  سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) پیشرفت های دیجیتال و نوآوری را به عنوان بخشی از راه حل‌ چالش‌ها همراه با رشد مداوم در بخش‌های گردشگری، پایدار و مسئولیت پذیرتر می داند.
آنها معتقدند: استفاده از نوآوری و پیشرفت های دیجیتال، می تواند گردشگری را با فرصت هایی برای بهبود بخشیدن در مشارکت، توانمندسازی جامعه محلی و مدیریت منابع کارآمد، روبرو کند.
پلکاشیوی، دبیرکل سازمان ملل متحد، گفت :مراسم رسمی WTD در بوداپست، مجارستان برگزار خواهد شد. همچنین در این مراسم رسمی اعلامیه نیمه نهایی مسابقات راه اندازی نخستین تورنمنت گردشگری  UNWTO را که UNWTO و Globalia به راه انداخته اند، به منظور ایجاد فرصت های جدید برای ایده های خلاقانه ای که قادرند انقلابی در مسیر سفر و لذت بردن از گردشگری ایجاد کنند، دیده خواهد شد.

کد N1964724

وبگردی