آفتاب

ارزان‌ترین تورهای مسافرتی برای مهرماه

ارزان‌ترین تورهای مسافرتی برای مهرماه

در روزهای زیبای مهر ماه بهترین وقت برنامه‌ریزی سفر‌های مقرون به صرفه است؛ تعطیلات تمام شده و تور‌ها نرخ ارزان‌تری دارند، در مقابل هوا مطبوع است روز‌های روشن هنوز طولانی هستند و فصل مناسبی برای سفر ئیش روی شماست. برای همین چند شهر گردشگری زیبا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در روزهای زیبای مهر ماه بهترین وقت برنامه‌ریزی سفر‌های مقرون به صرفه است؛ تعطیلات تمام شده و تور‌ها نرخ ارزان‌تری دارند، در مقابل هوا مطبوع است روز‌های روشن هنوز طولانی هستند و فصل مناسبی برای سفر ئیش روی شماست. برای همین چند شهر گردشگری زیبا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.




تور تایلند؛ بازدید از معبدهای تماشایی بانکوک

در تور تایلند می‌بینید که بانکوک با داشتن معبد‌های زیبا که هر کدام به سبکی جالب و دیدنی ساخته شده‌اند بسیار دیدنی است. البته به غیر از چند معبد  برجسته بانکوک کمتر کسی می‌داند که این شهر را بیش از ۴۰۰ وات یا همان معبد پوشانده است. یادتان باشد بازدید از سه معبد بسیار معروف وات پرا کائو، وات آرون و وات فو را از دست ندهید.

آژانس آویسا برنامه‌ریزی‌های متنوعی را برای دیدن و اقامت در شهر‌های مختلف این کشور انجام داده است.

تور‌ها حدود ۷ شب هستند و کافی‌ است یک هفته را تعطیل و برای کشف این کشور زیبا سفر کنید. به انتخاب خودتان می توانید تور‌های تک مقصدی تایلند و یا تورهای چند مقصدی تایلند را انتخاب کنید و علاوه بر بانکوک، پاتایا و پوکت را هم ببینید.

تایلند کشور ارزانی است. هتل‌های چهار و پنج ستاره فراوان دارد و بیشتر از پولی که پرداخت می‌کنید به شما خدمات ارائه می‌دهند. در کنار این ارزانی، همچنین تمامی هتل هایی که برای گردشگران آژانس آویسا رزرو می‌شوند دارای صبحانه رایگان هستند دقت کنید با توجه به مدل سفر و همسفرانتان هتل انتخاب کنید، مثلا اگر همراه کودکان سفر می‌کنید به امکانات تفریحی و بازی که هتل‌ها برای بچه‌ها دارند هم توجه کنید.

تور‌ها با پرواز‌های ماهان برنامه‌ریزی شده اند و به صورت مستقیم و راحت به مقصد می‌رسید. در تمام مقاصد پس از فرود به همراه ترانسفر‌های رایگان آژانس با آسودگی به هتل می‌روید.

در روزهای اقامت در بانکوک به به میدان سیام بروید و از هیاهوی این میدان شلوغ لذت ببرید اینجا پر از غذاهای خیابانی و فروشگاهای مختلف است.

خائو سوک یکی از پرطرفدارترین مناطق گردشی در پوکت است که جنگل‌های بارانی وسیع، دریاچه آبی، صخره‌های آهکی از آب بیرون آمده، و فراوانی گونه‌های جانوری را دارد، شما می‌توانید در طول این جنگل پیاده‌روی کنید، در حوضچه‌های آبی شنا کنید، و در بین غارها و آبشارها از طبیعت لذت ببرید. در همین روز‌ها با آژانس آویسا تماس بگیرید و برای سفر به تایلند برنامه ریزی کنید.





تور گرجستان؛ بهترین سفر چند روزه‌ی ارزان

با تور گرجستان به شهر زیبای تفلیس وارد می‌شوید. اینجا شهری آسیایی اروپایی است که توانسته مسافران زیادی را به خود جذب کند.

هتل‌های چهار و پنج ستاره خوبی در تفلیس وجود دارد که با اقامت در آنها از هر جهت احساس راحتی می‌کنید بخصوص که تمام هتل هایی که برروی وب‌سایت آژانس آویسا پیشنهاد شده‌ دارای خدمات سرو صبحانه نیز برای مسافران هستند. با تمام دوستان و اعضای خانواده می‌توانید به گرجستان سفر کنید و از این سفر لذت ببرید هم دیدنی‌های تاریخی و بناهای زیبایی دارد و هم با مرکز خریدهای خوبی که دارد حسابی خرید می‌کنید.

غذاهای گرجی باب طبع ایرانیان است و انواع خورشت و خوراک‌های گوشتی را با طعم‌های لذیذ سرو می کنند در رستوران‌ها و کافه‌های خیابان روستا‌ولی حتما آنها را امتحان کنید. روستاولی خیابان مرکزی شهر است که امکانات زیادی دارد و سراسر آن پر از مغازه‌ها و فروشگاه‌های مختلف است.

تورهای گرجستان حدود ۴ شب هستند با پرواز قشم ایر سفر می‌کنید و تمام تور‌ها دارای ترنسفر‌های رایگان فرودگاهی نیز هستند.

از خیابان‌های بتانیکوری و یا میزا شافی به سمت شهر قدیمی آبانتونی بروید در اینجا حمام های گوگردی که از دل زمین می جوشند وجود دارد. اگر یک ساعتی زمان خالی دارید در یکی از حمام‌ها، به استراحت بپردازید. در غیر این صورت در این بخش شهر قدم بزنید و از ساختمان‌های زیبا عکاسی کنید یا به پارک بروید خستگی در کنید و از مناظر دیدنی اطراف لذت ببرید.

سفر به گرجستان و معاشرت با مردمی مهربان با آن همه غذاها و نوشیدنی‌های خوش‌طعم را هیچ گاه از خاطر نمی برید. درنگ نکنید و با کارشناسان مسافرتی آژانس تماس بگیرید.




تور استانبول ؛ تماشای غروب آفتاب از سالاسک

استانبول با ده‌ها نقطه دیدنی تاریخی و مدرن، از محبوب‌ترین مقاصد آسیایی‌ها و همین‌طور اروپای شرقی است. سفر به استانبول آن هم تابستان‌ها می‌تواند منظره‌های تماشایی به یادماندنی به شما هدیه دهد.

برج سالاساک یکی از نقاط فوق‌العاده جذاب و پنهان استانبول که در Üsküdar و در قسمت آسیایی قرار گرفته است. به راحتی با کشتی‌های بشکتاش و یا با مترو می توانید به این قسمت شهر بروید.  چایخانه‌های زیادی در اطراف برج و در خط ساحلی واقع شده‌اند. به بالالی برج بروید در این نقطه از شهر می‌توانید تمام رنگ‌های طبیعی از زرد تا صورتی را هنگام غروب آفتاب در یک قاب به تماشا بنشینید.

استانبول شهری است که همیشه دیدنی‌های تازه برایتان دارد اما هر چقدر هم به این شهر سفر کنید باز از قدم زدن در خیابان استقلال و از تماشای بسفور لذت می‌برید.

در این روز‌ها نسیم خنکی در شهر می‌وزد و هوا بسیار مطبوع است و در تمام روز می‌شود بیرون رفت و اطراف را دید.

برای این سفر انتخاب تور‌های آژانس آویسا بهترین گزینه است؛ پرواز‌های قشم ایر توسط آژانس آویسا چارتر شده و با نرخ به صرفه ارائه شده ‌است. تور‌های مختلف را بررسی کنید از هتل‌های سه ستاره استانبول گرفته تا هتل‌های زیبا و لوکس هر کدام را مایل بودید انتخاب کنید و به سفر بروید.  

هزینه خورد و خوراک در استانبول زیاد نیست در این‌روزها که حراج پایان فصل هم هست خرید خوبی از پاساژ‌های گرندجواهر و یا الویوم می‌کنید.

تور های مختلف استانبول دارای ترنسفر فرودگاهی و صبحانه رایگان در هتل هستند. با کارشناسان آژانس تماس بگیرید و برای خرید تور استانبول اقدام کنید.

منبع : ویرلن
کد N1964694

وبگردی