آفتاب

دایی: دست داور بابت شاهکار نیمه دوم درد نکند/ ترابی درگیر بازی در پرسپولیس است

دایی: دست داور بابت شاهکار نیمه دوم درد نکند/ ترابی درگیر بازی در پرسپولیس است

سرمربی سایپا از عملکرد شاگردانش در دیدار با نفت مسجد سلیمان راضی نیست.

به گزارش ایلنا، علی دایی پس از دیدار تیم های سایپا و نفت مسجدسلیمان در نشست مطبوعاتی گفت: در ابتدا حادثه تروریستی امروز و به شهادت رسیدن تنی چند از هموطنانمان را به همه مردم ایران تسلیت بگویم. این حادثه که امروز اتفاق افتاد همه ما را از نظر روحی تحت تاثیر قرار داد.

او درباره بازی گفت: درباره بازی هم باید بگویم متاسفانه در نیمه اول اصلا بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم و کارهایی که تمرین کرده بودیم را در این نیمه از بازیکنانمان ندیدیم و گل بسیار بدی را دریافت کردیم که چیزهای زیادی در آن دخیل بود.

دایی در ادامه گفت: در نیمه دوم هم شاهکار داوری را دیدیم و دستشان درد نکند. فکر می کنم باید در همه فیلم های آموزشی نشان دهند که چه صحنه هایی اخراج دارد. این داوری کیفیت بازی را خیلی پایین آورده بود. درابتدای نیمه دوم ما تغییراتی در تیم ایجاد کردیم اما اخراج داور برنامه های ما را به هم ریخت.

سرمربی سایپا درباره وضعیت تیم بعد از 10 نفره شدن گفت: بعد از دقایقی بازیکنان ما به خود آمدند وبه همین دلیل به آنها تبریک می گویم. بعد از ده نفره شدن توانستیم موقعیت های خوبی به دست بیاوریم و دو بار نیز گلزنی کنیم. به این ترتیب کسی نتوانست این سه امتیاز را از ما بگیرد و ما توانستیم حق مان را از بازی بگیریم. از این به بعد باید برای داوری هر بازی هم دعا کنیم که صحنه ها درست دیده شود و درست قضاوت شود. به همه بازیکنانم خسته نباشید می گویم با جان و دل بازی کردند تا توانستند بازی را با پیروزی به اتمام برسانند.

دایی در پاسخ به سوالی که درباره تغییر تاکتیک نارنجی پوشان پس از 10 نفره شدن پرسیده شد گفت: مطمئنا ما بعد از ده نفره شدن برنامه های مان را تغییر دادیم. قطعا تیمی که یازده نفره است بهتر می تواند توپ را به گردش دربیاورد و آن را حفظ کند. ما با سیستم 4 4 2 در زمین حضور یافتیم اما بعد از اخراج به سیستم 4 4 1 متوسل شدیم. ما در آن زمان آقای ترابی را از زمین بیرون آوردیم و بازیکنانی که سر زن تر بودن در این دقایق مورد استفاده قرار گرفتند.

دایی درباره تاثیر قرارداد ترابی با پرسپولیسی ها در بازی های این بازیکن در نیم فصل اول لیگ گفت: ببینید مطمئنا این اتفاق در نوع کار بازیکنان تاثیرگذار است و بازیکنانی مانند ترابی و رفیعی و شیری از همین الان درگیر بازی کردن در پرسپولیس هستند و این نشان می دهد آنها نمی توانند کامل تمرکز کنند. مهدی در بازی های فصل قبل فوق العاده بود.

سرمربی سایپا در پاسخ به سوال دیگری در این باره گفت: بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی او به خوبی در تمرینات حاضر شد اما در بازی امروز تنها به خاطر اخراج یکی از بازیکنان او را از زمین خارج کردیم. من فکر می کنم مهدی می تواند در بازی های آینده به عنوان کاپیتان و یکی از قدیمی های تیم به ما کمک زیادی کند.

او ادامه داد: مهدی بازیکن بزرگی است. او ملی پوش است. تا الان من چیزی نگفتم تا مهدی به خود بیاید و بتواند با بهترین کیفیت به پرسپولیس برود. منتظرم تا او بتواند به خود بیاید. مطمئن باشید اگر لازم باشد خودم با مهدی صحبت می کنم.

دایی در پایان درباره چمن زمین دستگردی نیز گفت: کیفیت زمین به نسبت فصل قبل پایین تر آمده است و همین هم باعث شده تا ما نتوانیم روی زمین بهتر کار کنیم. امیدوارم مسئولان زمین بهتر از این عمل کنند تا ما هم بتوانیم برنامه های خود را به طور کامل به اجرا برسانیم.

کد N1963946

وبگردی