آفتاب

مشکل پرسپولیسی ها در پرونده جذب ترابی!

مشکل پرسپولیسی ها در پرونده جذب ترابی!

تراکتوری ها بر این باورند که ترابی پیش از اینکه قراردادش با سایپا تمام شود، با این تیم به توافق رسیده و حتی چک قراردادش را هم دریافت کرده است و بدین ترتیب انتقال او به پرسپولیس را غیرقانونی می دانند

آفتاب: باشگاه تراکتور سازی در پرونده انتقال ترابی از سایپا به پرسپولیس در نیم فصل شاکی است و فردا در این زمینه کمیته انضباطی برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار آفتاب آنلاین، تراکتوری ها بر این باورند که ترابی پیش از اینکه قراردادش با سایپا تمام شود، با این تیم به توافق رسیده  و حتی چک قراردادش را هم دریافت کرده است و بدین ترتیب انتقال او به پرسپولیس را غیرقانونی می دانند.
حال اینکه در این پرونده پای خود تراکتورسازی که به خاطر قرارداد با بازیکنی که تحت قرارداد تیم دیگری بوده گیر است را کنار می گذاریم و به مشکل پرسپولیس در این پرونده اشاره می کنیم؛ اگر ترابی سرباز باشد و رای کمیته انضباطی به نفع تراکتوری ها صادر شود این بازیکن نمی تواند در نیم فصل به سرخ ها اضافه شود که این می تواند برنامه آنها را برهم بزند.
گمانه زنی ها بر این است که اگر حق با تراکتور باشد آنها می توانند تا 2 پنجره از نقل و انتقالات محروم شوند و محرومیتی هم برای ترابی لحاظ خواهد شد .
کد N1925718

وبگردی