آفتاب

مهلت ارسال آثار "ادبیات پیشرفت" به کنگره پیشگامان پیشرفت اعلام شد

مهلت ارسال آثار "ادبیات پیشرفت" به کنگره پیشگامان پیشرفت اعلام شد

آخرین مهلت ارسال آثار "ادبیات پیشرفت" به دبیرخانه دوازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت اعلام شد.

به گزارش ایسنا، دوازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت با موضوع «ظرفیت‌ها، چالش‌ها و تدابیر پیشرفته ایران»، 22  آذرماه امسال در دانشگاه الزهرا برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال آثار مرتبط در بخش‌های کنگره و در قالب محورهای اعلام شده در دوازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت شرکت کنند.

همچنین بخش ادبیات پیشرفت، پذیرای آثار مرتبط در قالب‌های شعر، نثر ادبی، داستان کوتاه و دلنوشته است.

ثبت نام و ارائه آثار از طریق وبگاه کنگره به آدرس www.kpip.ir و یا http://12th.kpip.ir انجام می‌شود. هر یک از علاقه‌مندان لازم است در مهلت تعیین شده، با مراجعه به وبگاه کنگره، فرم ثبت‌نام مربوط را تکمیل کرده و فایل آثار خود را در وبگاه، بارگذاری کنند.

محورهای موضوعی الگوی پایه پیشرفت شامل "سرمایه‌ها و ظرفیت‌های انسانی و اجتماعی، طبیعی، اقلیمی، جغرافیایی و ذخایر راهبردی کشور"، "فرصت­ها و موانع فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی  و ساختاری ـ نهادی پیشرفت"، "تعلیم و تربیت، خانواده پایدار و سلامت معنوی با تاکید بر سبک زندگی اسلامی ایرانی"، "مردم‌سالاری دینی و تقویت بنیان‌های نظام حکومتی و تقویت ثبات سیاسی"، "اصلاح نظام اداری کشور با تاکید بر شایسته‌سالاری، افزایش بهره‌وری و دولت الکترونیک"، "الگوی روابط بین‌­الملل و تعامل حکیمانه و عزتمندانه با دولت‌ها و ملت‌های دنیا"، "شاخص‌ها و بنیان‌های امنیت پایدار و نقش آن در پیشرفت ملی"، " آمایش سرزمین و پیشرفت؛ با تاکید بر ظرفیت‌های منطقه‌ای"، "بهره‌برداری و مصرف بهینه آب و انرژی"، "حفاظت و نگاهداشت محیط زیست"، "الگوی پیشرفت در فناوری‌های نوین (اطلاعات و ارتباطات، هسته‌ای،  نفت و گاز، نانو، هوافضا، معماری، انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، زیستی و زیست‌محیطی)"، "فضای مجازی و پیشرفت"، "نقش و جایگاه زبان، ادبیات و هنر در پیشرفت" است.

"تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی" و "عدالت و پیشرفت" از جمله محورهای ویژه این کنگره محسوب می‌شوند.

بر اساس اعلام دفتر ارتباطات مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار 30 مهرماه و زمان اعلام نتایج داوری در هر بخش (از طریق وبگاه کنگره) 22 آبان ماه امسال است.

انتهای پیام

کد N1924717

وبگردی