آفتاب

کشتار شمار عظیمی از مردم که همچنان از دید رسانه‌ها پنهان است

کشتار شمار عظیمی از مردم که همچنان از دید رسانه‌ها پنهان است

از شنیدن این داستان شوکه شدیم. از زمان جنگ جهانی دوم و داستان‌‏های وحشتناک اردوگاه مرگ نازی‌‏ها تاکنون چنین ماجرایی نشنیده بودیم.

از شنیدن این داستان شوکه شدیم. از زمان جنگ جهانی دوم و داستان‌‏های وحشتناک اردوگاه مرگ نازی‌‏ها تاکنون چنین ماجرایی نشنیده بودیم.

در اواخر بهار سال ۲۰۰۶، من و همسرم برای بازدید از پایتخت کانادا به اتاوا سفر کردیم.

در این دیدار با دوستم دیوید کیلگور، که سابقه طولانی در سیاست کانادا دارد، همراه شدم. طی این بازدید، وی در تلاش برای جمع آوری اطلاعاتی متفاوت بود که هرگز قبلا درباره آن چیزی نشنیده بودیم : برداشت اعضای بدن تمرین‌کنندگان روش معنوی فالون ‌‏گونگ (فالون دافا) در چین.

در چین اعضای بدن افرادی که به تازگی در حوادث فوت شدند برداشته نمی‌‏شود بلکه از طریق عمل جراحی از بدن تمرین‌کنندگان روش معنوی فالون گونگ به اجبار برداشته می‌‏شود. افرادی که تنها به خاطر اعتقاداتشان مورد آزار و اذیت قرار می‌‏گیرند و اعضای بدنشان در چین به فروش می‌‏رسد.

از شنیدن این داستان شوکه شدیم. از زمان جنگ جهانی دوم و داستان‌‏های وحشتناک اردوگاه مرگ نازی‌‏ها تاکنون چنین ماجرایی نشنیده بودیم. داستان‌‏هایی درباره افرادی چون دکتر منگله و آزمایشات وی بر روی یهودیان که همواره به مرگ آن‌‏ها منجر می‌‏شدند.

کار پزشکان در برداشت اعضای بدن تمرین کنندگان و پیوند به خارجیان ثروتمند وحشتناک به نظر می‌‏رسد و این عمل رژیم سرکوبگر و بی رحم چین، به شدت مرا تکان داد.

در واقع آمارهایی دقیق و منطقی ما را قانع کرد که برداشت عضو به صورت غیر داوطلبانه در چین صورت می‌‏گیرد. تعداد عمل‌‏های پیوند به طور قابل توجهی بیش از تعداد زندانیان جنایی اعدامی است و تعداد موجودی اعضای بدن که از شهروندانی که در تصادفات فوت کرده است، بسیار کمتر از تعداد عمل‌‏های پیوند بوده است.

علاوه بر این، در چین به طور سنتی اعضای خانواده متوفی مخالف برداشتن اعضای بدن مرده حتی برای علل شایسته و ضروری هستند. شواهد داخل کشور چین از جمله مکالمات تلفنی با پرسنل پزشکی چینی نیز به وضوح نشان می‌‏دهد که تمرین کنندگان فالون گونگ تنها هدف برداشت اندام و فروش به افراد دیگر در خارج کشور بودند. پزشکان همواره منتظر فرد سالم و مورد نظر خود در زندان بودند.

بارها و بارها، کسانی که اقدام به فاش کردن این اعمال ضد حقوق بشر و اسرار هولناک کردند، با برچسب بی ایمانی به حزب به شدت سرکوب شدند.

متاسفانه، گزارشات و اخبار جنایات برداشت اعضای بدن و نقض حقوق بشر علیه تمرین کنندگان فالون گونگ (فالون دافا) در رسانه‌‏ها با حضور انواع اخبار دیگری چون سیل پناهندگان از خاورمیانه و جنایات گروهک تروریستی داعش از دید مردم پنهان مانده است.


نویسنده: دیوید تی جونز

یادداشت ویراستار:

فالون گونگ تمرینی معنوی برای پالایش بدن و ذهن است که بر اساس اصول حقیقت، نیک‌خواهی، بردباری بنا نهاده شده است. متاسفانه با وجود فواید فراوانتمرین  فالون گونگ، این روش از سال ۱۹۹۹ در چین ممنوع اعلام شد و هزاران نفر تا به امروز به دلیل آزار و شکنجه در چین جان خود را از دست داده‌اند. یکی از علت‌های سرکوب آن استقبال زیاد مردم از فالون گونگ و تعداد عظیم تمرین کنندگان در چین بود.
کد N1917073

وبگردی