آفتاب

کاوه آفاق: شنبه ۳۰ مرداد، باشکوه‌ترین شب همه زندگی‌ام بود

کاوه آفاق: شنبه ۳۰ مرداد، باشکوه‌ترین شب همه زندگی‌ام بود

کاوه آفاق در واکنش به همخوانی حاضران در سالن برج میلاد با قطعه «شال» که شامگاه شنبه ۳۰ مرداد رخ داد، گفت: این باشکوه‌ترین شب همه زندگی من بود. داشتن مخاطبانی تا این حد فرهیخته برای من باعث افتخار است.

به گزارش ایلنا، کاوه آفاق، خواننده آلبوم «شال» شامگاه گذشته، شنبه ۳۰ مرداد نخستین اجرای زنده خود را پس از انتشار دومین آلبوم رسمی‌اش در سالن برج میلاد روی صحنه برد. 

کنسرت کاوه آفاق با قطعه «کلنجار» آغاز شد. اجرای قطعاتی چون «پرانتز» و «فلوکستین» بخش‌های بعدی اجرای این خواننده را تشکیل داد. 

ازجمله مهمانان این کنسرت ابوالحسن داودی، کارگردان «هزارپا» بود که آفاق سابقه همکاری با او را در فیلم «رخ دیوانه» در کارنامه دارد. رستاک حلاج، اشکان دباغ، فریمن، سارا بهرامی و محمدحسین تفرشی از دیگر هنرمندان حاضر در سالن بودند. 

اجرای «اتاق آبی» و «دل» بخش‌های بعدی کنسرت آفاق بود و لحظاتی قبل از این که این خواننده قطعه «شال» را بخواند، حاضران در سالن، بدون موزیک شروع به خواندن آن کردند و آفاق با دیدن این صحنه تا انتهای اجرای مردم سکوت کرد و در پایان گفت: شاید رستاک حلاج و فریمن الان بتوانند حال مرا درک کنند. ما خواننده‌ها از روز اولی که کارمان را شروع می‌کنیم فقط یک آرزو داریم؛ آن هم این که مردم آثارمان را با ما همخوانی کنند. این باشکوه‌ترین شب همه زندگی من بود. داشتن مخاطبانی تا این حد فرهیخته برای من باعث افتخار است.

اجرای مجدد «پرانتز»، قطعه «بدرود» و «عطر تو» بخش‌های انتهایی کنسرت این خواننده را تشکیل داد.   آرمان مهربان (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد)، پیام زمانی (درامز)، آندره خاچیکیان (گیتار الکتریک)، شهاب آفاقی (گیتار الکتریک)، مهرداد حامدی (گیتارباس) و... اعضای ارکستر کاوه آفاق به تهیه‌کنندگی مجید محسنی بودند.

مشکلات عدیده صدابرداری برج میلاد و قطع چندباره صدای خواننده روی صحنه از مواردی بود که بارها با اعتراض کاوه آفاق رو به رو شد و این خواننده از مردم خواست برای صدابرداران دست بزنند تا او این قطع و وصلی‌های مداوم را نداشته باشد. 

کد N1916654

وبگردی