آفتاب

جزئیات نشست دبیران استانی حزب کارگزاران در نوبت صبح و بعد از ظهر

جزئیات نشست دبیران استانی حزب کارگزاران در نوبت صبح و بعد از ظهر

نشست دبیران استانی احزاب حزب کارگزاران سازندگی امروز در دو نوبت صبح و بعداز ظهر برگزار شد.

علی جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره نشست دبیران استانی احزاب حزب کارگزاران سازندگی گفت: بخش اول این نشست که صبح امروز برگزار شد به گزارش اعضاء و پرسش و پاسخ اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: سه اتفاق مهم در این نشست رخ داد؛ نخست آن که ما ثبت نام آنلاین را برای اعضای حزب در نظر گرفته‌ایم و افراد می‌توانند با مراجعه به سایت کارگزاران سازندگی ثبت نام را انجام دهند.

این عضو مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: دومین اتفاق امروز تدوین یک مدل ارزیابی حزبی است که تاکنون هیچ حزبی در کشور آن را انجام نداده است. ما با استفاده از این مدل ارزیابی تمام اطلاعات و آنچه را برای حزب است، استخراج کردیم.

وی افزود: محور سوم آن بود که با استفاده از همین مدل ارزیابی استان‌ها را هم مورد بررسی قرار دادیم این امر یک کار بسیار منسجم و قوی است  که در طی چند ماه گذشته در حزب کارگزاران صورت گرفته است.

جمالی خاطرنشان کرد: مورد بعدی این بود که از بدنه استانی درباره روزنامه ، کانون هواداران ، سایت و سایر مطالب از اعضاء نظرخواهی کردیم.

وی در خصوص بخش دوم این نشست که بعدازظهر برگزار شد، گفت: در بخش بعدازظهر عباس عبدی به تحلیل مسائل روز و گزارشاتی از سطح عمومی جامعه پرداخت و سپس قوچانی و عطریانفر در خصوص روزنامه حزب و رسانه‌های کشور به بیان مطالبی ایراد سخن کردند.

این عضو کارگزاران سازندگی در پایان گفت: کرباسچی به عنوان دبیرکل و مرعشی به عنوان سخنگو نظرات خود را بیان کردند.

کد N1913424

وبگردی