آفتاب

سفر به ارمنستان با سوغات عشق

سفر به ارمنستان با سوغات عشق

بعد از بررسی های بسیار تصمیم بر آن شد که این نوشته را به سه قسمت جدا کنیم و هر قسمت را به یک گروه از افراد که قصد استفاده از تور ارمنستان را دارند، اختصاص دهیم.

بعد از بررسی های بسیار تصمیم بر آن شد که این نوشته را به سه قسمت جدا کنیم و هر قسمت را به یک گروه از افراد که قصد استفاده از تور ارمنستان را دارند، اختصاص دهیم. پس ابتدا گروهی که متعلق به شماست را بیابید و شروع به خواندن کنید، چراکه برای هر گروه، پیشنهادات ویژه ای برای سفر به ارمنستان داده شده است و ممکن است از ما دلخور شوید که چرا مثلا فلان پیشنهاد به گروه ما داده نشده است!

در پایان نیز یک پیشنهاد نه چندان جالب اما به درد بخور برای شما که قصد سفر به ارمنستان و ایروان را دارید، آورده شده است که توصیه می کنیم متعلق به هر گروهی هستید، بخوانید.
گروه اول: این گروه شامل زوج های جوان (حتی نوجوان!)، زوج های میانسال و زوج های سالخورده و اساسا هر زوج عاشقی است که قصد سفر به ارمنستان را دارد. بگذارید پیشنهادمان را با یک داستان شروع کنیم:

زوج های جوان و عاشق در تمامی دوران ها مجبور بوده اند قایمکی و به دور از چشم دیگران(خاله زنک های فامیل را به یاد بیاورید )، یکدیگر را ببینند و گفت و گوی های عاشقانه شان را دور از گوش های دراز دیگران، به انجام برسانند. کمتر از 200 سال پیش در ارمنستان، عشاقی که وصفشان رفت، جایی را برای قرارهایشان یافته بودند که بعدها پارک عشاق نام گرفت.



حال ای عشاق عزیز که سفر به ارمنستان را انتخاب کرده اید، چاره ای جز این ندارید که به پارک عشاق بروید و در همهه ی صدای آبشارهای آن، از زبان حافظ در گوش معشوقتان بخوانید:
راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست

آنجا جز آن که جان بسپارند چاره نیست
وتصور کنید که معشوقتان هم اینگونه پاسخ دهد:

هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود
در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست

بعد دیگر وقت آن است که عکسی سلفی وار از خودتان بگیرید و این لحظه ی فراموش نشدنی را برای همیشه ثبت کنید. حتی با اینترنت وای فای پارک عشاق می توانید عکستان را در صفحه ی اینستاگرامتان بگذارید و دوستانتان را از حالتان با خبر کنید!
هر زمانی هم که قصد برگشتن به هتل را داشتید می توانید از متروی مارشال باقرمیان که در نزدیکی پارک عشاق قرار دارد، استفاده کنید.







پیشنهاد ما برای هتلی که قصد اقامت در آن را دارید، هتل آرتساخ است.
هتل آرتساخ ایروان هتلی چهار ستاره است، اما چرا ما هتل آرتساخ را پیشنهاد می کنیم؟

علت آن است که طبق بررسی های بسیار که اینجانب به شخصه انجام داده ام، دریافته ام که زوج های جوان از این هتل رضایت بسیاری داشته و امتیاز 9 از 10 به آن داده اند.
از هتل آرتساخ تا ایستگاه متروی داوید ساسونی، تنها پنج دقیقه پیاده راه است، پس نگرانی دسترسی به جاهای مختلف ایروان را نداشته اشید.




اما اگر برای پارک عشاق قصد سفر به ارمنستان و ایروان را دارید و نزدیکی پارک عشاق به هتل برای شما مهم است، پیشنهاد ما هتل چهار ستاره ی اپرا سوییت است که تنها 500 متر با پارک عشاق فاصله دارد.
گروه دوم: اگر متاهل هستید یا حتی مجرد و تنها و قصدتان از سفر به ارمنستان و شهر ایروان، تجربه ی یک فضای آرامش بخش است، و می خواهید طبیعتی آرام و زیبا همراه استراحت چند روزه ی شما باشد، هتل باس بوتیک ایروان گزینه ای باب میل شماست.
هتل باس بوتیک ایروان هتلی چهار ستاره است و با پنجره هایی که به کوه آرارات باز می شود، آرامش دو چندانی به شما خواهد بخشید. کوه آرارات دارای دو قله ی آتشفشانی است و جالب است بدانید که یکی از نمادهای مهم مردم ارمنستان است.

از دیگر جاهای دیدنی ایروان که به شما نزدیک خواهد بود، کاسکاد یا هزار پله ی ایروان است. هزار پله یا همان کاسکاد کمی بیش از یک کیلومتر با هتل باس بوتیک فاصله دارد.
همچنین ایستگاه متروی مارشال باقرامیان، تنها دو دقیقه با هتل باس بوتیک ایروان فاصله دارد و باعث دسترسی مناسب این هتل به جاهای دیدنی ایروان شده است.




اگر پیشنهاد ما برای گروه اول را خوانده اید و هوس رفتن به پارک عشاق در دلتان افتاده، خبر خوب این است است که پارک عشاق فاصله بسیار کمی (نزدیک به 700 متر) از هتل باس بوتیک دارد. اگر متاهل هستید، رفتن به پارک عشاق، مرور خوبی بر دوران عاشقی تان خواهد بود و سبب تقویت عشقتان هم خواهد شد.
اما اگر مجردید و تنها، از آن جایی که فرد خوش شانسی هستید، توصیه می کنیم به پارک عشاق هم بروید، آنجا فضا به مراتب از دیگر دیدنی های ایروان، برای عشق آماده تر است. خدا را چه دیده اید، شاید کسی را دیدید و دلتان گیر کرد و مزدوج شدید و قس علیهذا...

گروه سوم: این گروه متعلق به شما عزیزانی است که با فرزندتان قصد سفر به ارمنستان را دارید. به احتمال زیاد می خواهید از مراکز خرید ایروان، برای خودتان خرید کنید و همینطور باید سوغاتی بخرید و البته فکر اینکه سوغاتی چه بخرید خسته تان خواهد کرد!


پیشنهاد ما برای هتلی که قرار است در آن اقامت کنید، هتل چهار ستاره ی آویاترانس ایروان می باشد. احتمالا به خاطر اینکه فرزندتان همراه شماست، یکی از اولویت های شما در انتخاب هتل، دسترسی مناسب به مناطق مختلف ایروان است.
هتل آویاترانس این مزیت را داراست. بطوریکه از هتل آویاترانس با تنها سه دقیقه پیاده روی به ایستگاه متروی میدان جمهوری ایروان خواهید رسید. همچنین فرودگاه بین المللی زوارتنوتس، یک ربع با هتل آویاترانس فاصله دارد.

یک نکته دیگر اینکه، اگر به مراکز تاریخی علاقه داشته باشید، هتل آویاترانس در خیابان آبوویان که یک مرکز تاریخی ایروان می باشد، واقع شده است.


احتمالا شما قصد بازدید و خرید از مراکز خرید ایروان را دارید. ایروان مال برگترین مرکز خرید و در واقع تفرجگاه در کل ارمنستان است. درواقع ایروان مال ارمنستان جایی است که می توانید در آن؛
هر آنچه می خواهید بخرید،

هرچه می خواهید بخورید!
و تا دلتان خواست تفریح کنید.

علاوه بر این اگر می خواهید یک روز را بدون نگرانی از فرزند دلبندتان، به گشت و گذار با همسر عزیزتان یا حتی به تنهایی، بگذرانید، ایروان مال شاید بهترین گزینه برای شما باشد.

بزرگترین شهربازی داخل سالن که در ایروان مال واقع شده، سینما و دیگر سرگرمی های مهیج ایروان مال، فرزندتان را با خودشان خواهند برد و شما می توانید با خیالی آسوده و با فراغت کامل نوشیدنی تلخ! یا حتی نوشیدنی شیرین و خنکتان را میل کنید و قدم زنان فروشگاه های شیک و تمیز ایروان مال که پر از برندهای معروف دنیا می باشند را تماشا کنید و در صورت دلخواهتان به خرید از آنها بپردازید.




اگر شما هم مانند بیشتر افراد، حوصله ی خرید سوغاتی ندارید و ترجیح می دهید بیشتر وقتتان به لذت بردن از سفرتان بگذرد، گیفت بوتیک حلال این مشکل شماست. گیفت بوتیک ایروان بهترین مرکزخرید جواهرات و طلا و نقره و حتی دستنبدهای ارزان قیمت در کل ایروان است. کارکنان خوش برخورد گیفت بوتیک به زبان انگلیسی مسلط هستند و راهنمایان خوبی برای خرید شما خواهند بود.
اگر در هتل آویاترانس اقامت کرده باشید، با کمتر از چهارصد متر پیاده روی می توانید به گیفت بوتیک ایروان بروید و سوغات خودتان را از میان کلی کار زیبا که مخصوص خود ارمنستان می باشد، انتخاب کنید.




خب الوعده، وفا. نوبت می رسد به همان پیشنهادی که در ابتدا، وعده اش را دادیم:
هتل کاسکاد: هتل کاسکاد هتلی سه ستاره است که تازه افتتاح شده است. تازه تاسیس بودن هتل کاسکاد باعث شده تا این هتل امکانات فوق العاده ای به نسبت یک هتل سه ستاره به شما بدهد. که البته علتش واضح است!

هتل کاسکاد با این کار می خواهد رضایت کاربران خود را افزایش دهد و با این کار اسم و رسمی بهم بزند. پس تا هنوز این اتفاق نیفتاده می توانید از امکانات و خدمات هتل کاسکاد نهایت استفاده را ببرید.

یک نکته دیگر در مورد هتل کاسکاد نزدیک بودن آن به کاسکاد یا همان هزار پله ی ایروان است. (تقریبا از هتل کاسکاد تا هزار پله، 150 متر فاصله است)

از اینکه وقت عزیزتان را به ما اختصاص دادید و این نوشته نسبتا طولانی را مطالعه کردید از شما متشکریم.

برای سفر به ارمنستان می توانید به تور ارمنستان آفتاب تراول مراجعه کنید.


وقت بخیر





کد N1908455

وبگردی