آفتاب

معرفی برنامه اجراهای عمارت نوفل‌لوشاتو در تیر/چهارمین هفته تئاتر باران به زودی برگزار می‌شود

معرفی برنامه اجراهای عمارت نوفل‌لوشاتو در تیر/چهارمین هفته تئاتر باران به زودی برگزار می‌شود

برپایی چهارمین هفته تئاتر باران در روزهای آتی و نیز معرفی برنامه اجراهای عمارت نوفل‌لوشاتو در تیر دو خبر از تئاتر است.

به گزارش ایلنا، نمایش « حساب پرداخت نمی‌شه» به نویسندگی داریوفو، کارگردانی امیر رمضانی و مهدی خالدی از تاریخ ۲۹خرداد تا ۲۰ تیر ساعت ۲۱:۴۵ در سالن ۲، نمایش « غرب غم‌زده» به نویسندگی و کارگردانی دانیال زمانی از ۸ تا ۲۵ تیر ساعت ۱۹ در سالن ۲، نمایش « پشت کلانتری کوچه اول تیر چراغ برق» به نویسندگی علی اصغری و کارگردانی سجاد نوبهاری از ۱۰ تا ۲۵ تیر ساعت ۲۰:۱۵ در سالن ۲ و نمایش « جلوی تئاتر شهر» به نویسندگی سلمانعلی قارداشی و کارگردانی محمد حسین اسلامی از ۲۱ تیر تا ۱۰ مرداد در ساعت ۲۱:۳۰ سالن ۲ روی صحنه می‌روند.

و همچنین نمایشنامه «مورچه» به کارگردانی عبدالکریم‌زاده و نمایشنامه ماکیاوولی برای دکتر شهبازی به‌ترتیب ۳۰ تیر و ۱۳ مرداد در سالن شماره ۱ نمایشنامه‌خوانی خواهد شد و در اواخر تیر نمایش‌های «بلوری‌ها» به کارگردانی مریم باقری و «ضیافت شبانه‌ای برای شبنم» به کارگردانی روزبه روحی‌پور در سالن یک روی صحنه خواهند رفت.

همچنین در ماه گذشته رپرتوار نمایشنامه‌خوانی «ملاقات با بانوی سالخورده» در عمارت نوفل‌لوشاتو برگزار شد.

چهارمین هفته تئاتر باران به زودی برگزار می‌شود

تئاتر باران با هدف حمایت از هنرجویان آموزشگاه‌ها و علاقه‌مندان به هنر والای تئاتر در فضایی رقابتی و ایجاد فرصت حضور برای همه علاقه‌مندان یاد شده؛ چهارمین هفته تئاتر باران را برگزار می‌کند.

به منظور تشویق و حمایت از آموزش تئاتر و پشتیبانی و معرفی نسل جوان به بدنه تئاتر حرفه‌ای، مجموعه تئاتر باران  اقدام به برگزاری چهارمین جشنواره تئاتر باران از میان هنرجویان و فارغ‌التحصیلان آموزشگاه‌های سینمایی و هنرهای نمایشی خواهد کرد.

به زودی دبیر این دوره از هفته‌های تئاتر باران معرفی خواهد شد و فراخوان جشنواره نیز منتشر می‌شود.

لازم به ذکرست نخستین هفته تئاتر دانشگاهی باران "دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد" دی ۱۳۹۴ ، دومین هفته تئاتر دانشگاهی باران "پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران" اردیبهشت ۱۳۹۵ و هفته تئاتر آموزشگاه‌های سینمایی و نمایشی باران، مرداد نود و پنج برگزار شده است.

کد N1904815

وبگردی