آفتاب

زمان پخش سریال «دیوار به دیوار»؛ نوروز 97 | ساعت پخش و تکرار «دیوار به دیوار» 2 +عکس

زمان پخش سریال «دیوار به دیوار»؛ نوروز 97 | ساعت پخش و تکرار «دیوار به دیوار» 2 +عکس

زمان پخش سریال «دیوار به دیوار»؛ نوروز 97 | فصل دوم سریال دیوار به دیوار، نوروز 97 از شبکه سه سیما پخش می شود. به گزارش آفتاب، فرهاد آییش، پژمان جمشیدی، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، امیرمهدی ژوله و... بازیگران سریال دیوار به دیوار به کارگردانی سامان مقدم هستند. جزئیات زمان پخش و تکرار سریال دیوار به دیوار 2 در نوروز امسال را در ادامه بخوانید...

زمان پخش سریال دیوار به دیوار


طی نشستی از طرف معاونت سیما سریال های نوروزی هر شبکه اعلام شد و امسال برخلاف سال قبل شبکه پنج سیما نیز سریال نوروزی پخش می کند و تلویزیون جمعا چهار سریال جدید نمایش می دهد. سریال های «پایتخت ۵» به کارگردانی سیروس مقدم، «تعطیلات رویایی» به کارگردانی علیرضا امینی، «دیوار به دیوار ۲» به کارگردانی سامان مقدم و «هیات مدیره» به کارگردانی مازیار میری در این ایام روی آنتن شبکه های سیما می روند.
سریال دیوار به دیوار، از چهارشنبه اول فروردین ۲۰:۴۵ پخش می شود و تکرار آن ۲ بامداد، ۱۰ صبح و ۱۴:۲۰ روز بعد روی آنتن می رود.

سریال دیوار به دیوار نوروز 97 

 
سریال «دیوار به دیوار» به کارگردانی سامان مقدم هم اکنون در حال تصویربرداری است و قرار است تا ۲۹ اسفند ضبط آن به پایان برسد. نوروز ۹۶ فصل اول این سریال روی آنتن شبکه سه رفت و نوروز ۹۷ فصل دوم این سریال پخش می شود که خشایار الوند سرپرست نویسندگان و حمید رحیمی نادی تهیه کننده است.
در فصل اول این سریال گوهر خیراندیش، فرهاد آییش، پژمان جمشیدی، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، امیرمهدی ژوله بازی می کردند و در این فصل ژوله حضور ندارد و علی قربان زاده، میترا حجار و مسعود رایگان به ساکنان عمارت ویلایی این سریال اضافه شده اند.
سیامک مهماندوست تدوین و محمود خرسند صداگذاری این مجموعه را برعهده دارند. تاکنون ۱۴ قسمت از پروژه آماده نمایش شده و گروه مشغول آماده سازی سایر قسمت ها هستند.
این سریال ۱۸ قسمت دارد و اگرچه پیش از این در نشست برنامه ها و سریال های نوروزی، «آرماندو» به عنوان سریال نوروز ۹۷ اعلام شده بود با این حال «دیوار به دیوار» در دقیقه نود برای پخش در نوروز در نظر گرفته شد.

عکس: سریال دیوار به دیوار


کد N1845991

وبگردی