آفتاب

تورهای اروپایی بدون ویزا ویژه نوروز 97

تورهای اروپایی بدون ویزا ویژه نوروز 97

شاید در نگاه اول دور از ذهن به نظر بیاید اما چند پیشنهاد ویژه تور اروپای بدون ویزا برای شما داریم که تعطیلات نوروزی متفاوتی برای شما رقم خواهند زد.

تور صربستان نوروز 97 بدون ویزا

اولین و بهترین پیشنهاد ما به شما برای نوروز 97 تور صربستان است. جمهوری صربستان عضو اتحادیه اروپاست اما عضو کشورهای حوزه شینگن نیست بنابر این برای ورود به این کشور نیازی به اخذ ویزای شنگن ندارد و ویزای کشور خودش را دارد ولی خبر خوش اینکه از شهریور 96 دیگر نیازی به اخذ ویزای کشور صربستان نیست چرا که این کشور اروپایی درهایش را به روی مردم ایران گشوده است تا ایرانیان عزیز بتوانند از زیبایی های چشم نواز و خیره کننده اش بهره جویند.




بهترین فصل تور صربستان بهار و تابستان است که گردشگران میتوانند از طبیعت فوق العاده زیبا و تفریحات سبک اروپایی بویژه در بلگراد پایتخت صربستان لذت ببرند.










صربستان برای اکثر ایرانیان مقصد جدیدی است که به هیچ یک از تورهای رایج نوروزی شباهتی ندارد و تجربه ای نو و متفاوت در تعطیلات نوروز است. طبیعت بسیار سرسبز صربستان، آب و هوای خوب (دمای هوا مشابه تهران)، گردشهای دل انگیز روزانه و شبهای شاد بلگراد، تور صربستان نوروز 97 را یکی از بهترین انتخاب ها برای نوروز امسال کرده است.




جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سفر به صربستان با آفتاب تراول، مجری مستقیم تور صربستان تماس بگیرید: 88559925 



تور کشتی کروز یونان  نوروز 97 بدون ویزا

پیشنهاد بعدی ما که متفاوت ترین گزینه است، تور کشتی کروز یونان ست که از کوش آداسی ترکیه و بدون ویزا انجام میشود. تور کشتی کروز یونان نوروز 97 با کشتی کروز مجلل Celestyal Majesty برای بازدید از آتن پایتخت کشور یونان و جزایر زیبا و رویایی سانتورینی، رودس، کرت و سیروس برنامه ریزی شده است.




مبدا این تور کوش آداسی، از مهم‌ترین مقاصد گردشگری ترکیه، است که با تاریخ کهن و هوای دلپذیر خود، ایرانیان زیادی را هر ساله به آنجا می‌کشاند. در ادامه مسیر تور، کشتی در جزایر کرت (هیراکلیون) ، سانتورینی، سیروس و در نهایت در آتن (بندر پیرائوس) توقف خواهد داشت و مسافران از کشتی پیاده میشوند و امکان بازدید از جزایر فراهم می باشد اما مسافران در کشور یونان در هیچ هتلی اقامت نخواهند داشت و کشتی کروز تمامی امکانات یک هتل 5 ستاره تاپ را در اختیارشان میگذارد.


در تمامی جزیره ها به غیر از سانتورینی کشتی در بندر پهلو می گیرد و مسافران قدم زنان وارد جزیره می شوند ولی با توجه به شرایط سواحل سانتورینی امکان پهلو گرفتن وجود ندارد و برای رفت و آمد به کشتی باید از قایق های کوچکتر که کشتی به طور رایگان در اختیار می گذارد، استفاده نمود.  هیچ محدودیتی برای ورود و خروج به کشتی وجود ندارد، و مسافران می توانند به دفعات در هر ساعت و زمانی که کشتی در جزیره ای توقف دارد به کشتی وارد و یا از آن خارج شوند.




مسیر سفرکشتی کروز یونان بسیار خاص و با مناظر رویایی ست و کشتیCelestyal Majesty  دارای 5 رستوران، 9 بار و کافی شاپ، استخر روباز و جکوزی، مرکز SPA و ماساژ درمانی، 3 سالن نمایش و برنامه های شبانه و موسیقی زنده و غیره می باشد، لذا تور کشتی کروز یونان سفری متفاوت و خاطره ای به یادماندنی در نوروز 97 برای شما رقم خواهد زد.




عدم نیاز به ویزای شینگن برای سفر به رویایی ترین جزایر دنیا، یکی از مهمترین ویژگی های تور کشتی کروز یونان نوروز 97 است. البته لازم به ذکر است ویزای شینگن به صورت گروهی برای تمامی مسافران دریافت می شود و به دلیل اینکه اقامت شما در کشتی کروز می باشد و فقط برای گشتهای روزانه به جزایر مختلف وارد می شوید نیازی به دارا بودن ویزای شخصی شینگن نخواهید داشت.


همین حالا برای برنامه یک سفر لوکس به زیباترین جزیره های دنیا با ما تماس بگیرید: 88559925 
کد N1833664

وبگردی