آفتاب

پایان اعتراض دو روزه کارگران کاغذسازی پارس در شوش/مسئولان قول پیگیری دادند

پایان اعتراض دو روزه کارگران کاغذسازی پارس در شوش/مسئولان قول پیگیری دادند

برخی منابع خبری در کارخانه «کاغذسازی پارس» از خاتمه اعتراض صنفی دو روزه کارگران این واحد صنعتی و بازگشت به کار تمامی کارگران شاغل در آن خبر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برپایه اظهارات کارگران، به دنبال مذاکرات صنفی در جلسه شورای تامین شهرستان شوش که روز گذشته یکشنبه (یکم دی ماه) انجام شد، اعتراض صنفی کارگران «کاغذسازی پارس»پس از گذشت دو روز خاتمه یافته و در حال حاضر کارگران بخش‌های مختلف به فعالیت حرفه‌ای خود مشغولند.

این کارگران از روز شنبه هفته جاری تا شامگاه روز یکشنبه (یکم بهمن ماه) در اعتراض به به شیوه اجرای قانون طرح طبقه‌بندی مشاغل در این واحد صنعتی در اعتراض صنفی به‌سر می‌بردند.

به گفته کارگران معترض کاغذسازی پارس؛ قانون طرح طبقه‌بندی مشاغل که اخیرا در این واحد تولیدی اجرا شده، باعث ایجاد شکاف درآمدی میان کارگران شده به طوری که در عمل همه کارگرانی که اینجا کار می‌کنند، به نسبت مساوی از مزایای این طرح برخودار نشده‌اند.

به نقل از کارگران کاغذسازی پارس گفته می‌شود، طی دو روز گذشته تعدادی از مسئولان شهرستانی همانند اداره کار و فرمانداری ازجمله نمایندگان بودند که با حضور در اجتماع کارگران کاغذسازی درباره رفع مشکلات آن‌ها وعده رسیدگی دادند.

 کارگران کاغذسازی پارس در خاتمه می‌گویند: بر همین اساس همه کارگران با اعتماد به وعده مسئولان به تجمع اعتراضی خود پایان دادند.

کد N1817832

وبگردی