آفتاب

برنامه سالانه طرح تدبیر ابتدایی سالتحصیلی 98-1397 به صورت کامل و دقیق

برنامه سالانه طرح تدبیر ابتدایی سالتحصیلی 98-1397 به صورت کامل و دقیق

برنامه سالانه طرح تدبیر ابتدایی سالتحصیلی 98-1397 به صورت کامل و دقیق | با توجه به اینکه برنامه سالانه مدارس ابتدایی بر اساس طرح تدبیر صورت می گیرد. و این طرح در سالهای نختلف دستخوش تغییرات و ویرایش های زیادی می شود. لذا مدیران مدارس ابتدایی می بایست بهترین و جدید ترین برنامه را بر اساس طرح تدبیر مورد بررسی قرار داده و در نهایت برنامه سالانه و تقویم اجرایی خود را بر آن اساس طراحی و تنظیم نمایند.


برنامه سالانه طرح تدبیر ابتدایی سالتحصیلی 98-1397 به صورت کامل و دقیق

با توجه به اینکه برنامه سالانه مدارس ابتدایی بر اساس طرح تدبیر صورت می گیرد. و این طرح در سالهای نختلف دستخوش تغییرات و ویرایش های زیادی می شود. لذا مدیران مدارس ابتدایی می بایست بهترین و جدید ترین برنامه را بر اساس طرح تدبیر مورد بررسی قرار داده و در نهایت برنامه سالانه و تقویم اجرایی خود را بر آن اساس طراحی و تنظیم نمایند.

همانطور که میدانیم طرح تدبیر مربوط به برنامه ریزی مدیران در دوره ابتدایی و دبستان است و مدیران مدارس ابتدایی چند سالی است که برنامه سالانه و تقویم اجرایی خود را بر اساس طرح تدبیر طراحی و تنظیم می نمایند.

علاوه بر مدیران مدارس که با طرح تدبیر ابتدایی سر و کار دارند سایر پست های سازمانی مانند معاونین مختلف از جمله معاون آموزشی ، معاون پرورشی، معاون اجرایی و معاون و مربی پرورشی نیز برنامه سالانه و تقویم اجرایی خود را بر این اساس می نویسند و تنظیم می نمایند.

به جرئت می توان گفت در مقطع ابتدایی طرح تدبیر یکی از بهترین طرح و برنامه هایی بوده است که بوجود آمده است و توجه مدیران و سایر پست های سازمانی را در مقطع ابتدایی به خود جلب نموده است.


طرح تدبیر ابتدایی چند سالی است که دستخوش تغییرات و ویرایشهای متعددی شده است.از میان این ویرایش ها و تغییرات می توان به برنامه هایی تحت عنوان اقدام و عمل و ... اشاره نمود که این برنامه ها قبل از برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر بوجود آمده بودند.اما نتوانستند در میان مخاطبان جای خود را بازکنند و از محبوبیت بالایی برخوردار نشدند.

همانطور که می دانیم برنامه سالانه و تقویم اجرایی مدیران پایه و اساس پیشرفت علمی و آموزشی و همچنین تربیتی و فرهنگی یک مدرسه است.در صورتی که برنامه سالانه و تقویم اجرایی آن مدرسه درست و دقیق تنظیم شده باشد به بهترین شکل ممکن می تواند در بالابردن سطح علمی و فرهنگی دانش آموزان تاثیر گذار باشد و در غیر اینصورت نمیتوان انتظار بالایی از آن داشت و نمیتواند به بهترین شکل ممکن نیازهای علمی و تربیتی دانش آموزان را برطرف نماید.

به دلایل فوق الذکر بود که جامعه شناسان و روانشناسان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت سعی نمودند بهترین و قوی ترین نوع نگارش برنامه سالانه را به مدیران محترم و بخصوص مدیران مقطع ابتدایی معرفی نمایند.در این مقطع بود که صاحبنظران به فکر افتادند که برنامه سالانه را بر اساس طرح تدبیر تنظیم نموده و مدیران مدارس ابتدایی را مجاب نمایند برنامه سالانه و تقویم اجرایی خود را بر اساس طرح تدبیر تهیه نموده و به بازرسین مختلفی که از اداره آموزش و پرورش جهت سرکشی به مدارس می آمدند نشان دهند. همچنین مدیران عزیز نیز که از این برنامه ریزی و نوع آن راضی و خشنود بودند، به معاونین خود امر می کردند که آنها نیز برنامه سالانه و تقویم اجرایی خود را بر اساس طرح تدبیر تهیه و تنظیم نمایند.

با توجه به آنچه که گفته شد لازم به ذکر است که بانک فایل پژوهشی معلمان در راستای برطرف نمودن نیاز مدیران محترم و معاونین عزیز اقدام به تهیه ده ها نمودنه بر نامه سالانه بر اساس طرح تدبیر ابتدایی نموده است و آن را در اختیار مدیران و معاونین محترم قرار داده است. شما مدیران و معاونین عزیز می توانید با مراجعه به لینک زیر اقدام به دانلود بر نامه سالانه بر اساس طرح تدبیر ابتدایی نمایید.

کد N1814679

وبگردی