آفتاب

هدایای تبلیغاتی چیست و هدایای تبلیغاتی کدامند؟

هدایای تبلیغاتی چیست و  هدایای تبلیغاتی کدامند؟

هدایای تبلیغاتی بزرگترین و عالیترین راه برای ایجاد یک تصویر اولیه و پایدار از توانایی های شما در ذهن کاربران و مشتریان شما است.هدایای تبلیغاتی در مقابل روشهای دیگر تبلیغات اثرگذاری و ماندگاری بیشتری دارند و حقیقت این است که پیداکردن مشتری جدید و افزایش فروش راه ساده ای برای هیچ کمپانی نیست.

هدایای تبلیغاتی بزرگترین و عالیترین راه برای ایجاد یک تصویر اولیه و پایدار از توانایی های شما در ذهن کاربران و مشتریان شما است.هدایای تبلیغاتی در مقابل روشهای دیگر تبلیغات اثرگذاری و ماندگاری بیشتری دارند و حقیقت این است که پیداکردن مشتری جدید و افزایش فروش راه ساده ای برای هیچ کمپانی نیست.

به کمک هدایای تبلیغاتی میتوان براین چالش بزرگ غلبه نمود ،یک هدیه تبلیغاتی موثر احتیاج دارد عملی و تاثیرگذار باشد.مهمترین اثرگذاری هدایای تبلیغاتی که باعث ایجا حس خوشایند در مشتری و کاربران میشود اینست:

گرفتن چیزی در قبال هیچ چیز
هدایای تبلیغاتی برند شمارا ایجاد میکنند و اطلاعات و خدمات شمارا درحال نمایش می گذارند.به کمک هدایای تبلیغاتی میتوانید پتانسیلها و توانایی های برند و سازمان خود را ارتقا داده و نقاط قوت خود را نشان دهید. 



هدایای تبلیغاتی سفیران سازمان و خدمات شما در دستان کاربران و مشتریان شماهستند که بصورت خاموش و ماندگار ،نام و قابلیتهای شما را در ذهن آنها ماندگار میکنند.

با نزدیک شدن به پایان سال اکثر شرکتها و سازمانها برای تهیه هدیه تبلیغاتی سال نو شروع به تکاپو می کنند و در این بین پیدا کردن بهترین ایده برای تهیه هدیه تبلیغاتی مناسب بسیار حائز اهمیت میباشد.





چه محصولاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی موثر هستند؟
اینکه چه نوع هدایای تبلیغاتی برای یک سازمان موثر است را نوع کار و خدمات ان سازمان مشخص میکند.برای روشن شدن این موضوع برایتان مثالی میزنیم:
اگر سازمان شما در فیلد ورزش کار میکند مسلما لباسهای ورزشی ، کلاه و غیره که دقیقا در فیلد کاری سازمان شماست بسیار موثر خواهد بود اما نکته مهم در این رابطه اینست که کاربران و مشتریان شما در تمام سالهای گدشته از سازمان شما هدایای تبلیغاتی از این دست را دریافت کرده اند و شاید دیگر برایشان جذابیتی نداشته باشد.
اکنون این سوال مطرح میشود که چگونه بهترین هدیه تبلیغاتی را برای سازمان و مشتریان خود تهیه کنیم تا همیشه ماندگار و تاثیر گذار باشد و همچین در دیدگاه و دهنیت مشتریان شما نشان از قابلیتها و توانایی شما را داشته باشد و از همه مهمتر اینکه جدید و خاص باشد.




بررسی تاثیر گذاری هدایا تبلیغاتی از دیدگاه یک سایت معتبر جهانی :
اصولا هدایای تبلیغاتی یک تاکتیک بازاریابی شناخته میشود طی بررسی انجام شده در وب سایت معتبر www.sageworld.com برروی میزان اثر گداری و استفاده هدایای تبلیغاتی در میان مشتریان و کاربران نتایج زیر بدست امده است :
1. از هر 10 مشتری ، 8 مشتری بین یک تا 10 عدد از هدایای تبلغاتی را دریافت داشته اند
2. 43 % از این مشتریان از هدیه تبلیغاتی در کمتر از یک هفته از دریافتش استفاده میکنند
3. از این 10مشتری ، 6 نفر هدیه تبلیغاتی را تا 2 سال نگهداری میکنند.
4. فقط یک نفر از 5 نفر با احتمال هم هدیه تبلیغاتی خود را استفاده نکرده و دور می اندازد
5. قبل از دریافت هدایای تبلیغاتی، 55% مردم امکان کار با دهنده هدیه تبلیغاتی را داشتند که بعد از دریافت هدیه تبلیغاتی این رقم به 85% افزایش میابد.
6. کیفهای تبلیغاتی اثر گذار ترین هدیه تبلیغاتی در آمریکا شناخته شده است ( البته این نکته حائز اهمیت است که هر فرهنگ و کشوری یک نوع هدیه تبلیغاتی بیشترین اثرگذاری را برایش دارد )
7. 30% از مردم آمریکا دارای یک هدیه تبلیغاتی که همیشه همراهشان هست میباشند
8. اولین محصول تبلیغاتی شناخته شده بج سینه در زمان ریاست جرج واشنگتن در آمریکاست
9. 53% موارد هدیه تبلیغاتی تصویر مطلوبی از هدیه دهنده  در زهن مشتری ایجاد میکند.
10. 48% مشتریان بسیار تمایل دارند که دوباره هدیه تبلیغاتی دریافت کنند.
11. مشتریان به مدت 6 ماه هدایای تبلیغاتی قابی را در نزدیک خود آویزان میکنند
12. 69% مشتریان اگر احساس کنند هدایای تبلیغاتی موثر میباشد آنرا انتخاب میکنند.
13. 89%از مصرف کنندگان می توانند ، تبلیغ کننده یک محصول تبلیغاتی را که در دو سال گذشته دریافت کرده اند، به یاد بیاورند.
14. 90% از مشتریان حداقل یک محصول تبلیغاتی دراتاق کار یا محل زندگی خود دارند.
15. 77% از مصرف کنندگان می گویند مفید بودن محصول تبلیغی، دلیل اصلی آنها برای حفظ آن هدیه میباشد، محصولات کامپیوتری ،محصولات بهداشتی و ایمنی،نوشت افزار به عنوان مفید ترین هدایای تبلیغاتی رتبه بندی شده است.
16. 57% از مشتریان از روی تبلیغ روی لیوان میتوانند تبلیغ دهنده را پیدا کنند.
17. هدایای تبلیغاتی به میزان 500% باعث ایجاد رضایت در مشتریها در قبال نامه های تبلیغی از سازمانها میشوند.
اکنون میبینیم که هدایای تبلیغاتی چه تاثیرات شگرفی در ایجاد رشددر سازمان و ارائه قابلیتهای موجود دارند اما سوال مهم اینجا مطرح است که
چه مدل هدیه تبلیغاتی در عصر جدید بایستی انتخاب کرد که بهترین نتیجه را برای سازمان داشته باشد؟
یکی از هدایای تبلیغاتی جدید که امروزه مورد استفاده قرار میگیرند فلش مموری تبلیغاتی میباشند اما چرا ؟





دلایل مهم برای انتخاب فلش مموری به عنوان هدیه تبلیغاتی  (فلش تبلیغاتی)
اما دربررسی سودمندی و کارایی این محصول به عنوان هدیه تبلیغاتی این نکته کافیست که ،امروزه تمام شرکت های تجاری به دنبال روش های منحصر به فرد و مقرون به صرفه برای ارتقاء کسب و کار خود هستند.در سال های اخیر، فلش مموری با نام تجاری محبوب و موثر برای بسیاری از شرکت ها بوده است
در این حالت اگر شما لوگو و خدمات خود را برروی این محصول درج کنید ،در واقع در لحظات نیاز و کارایی در ذهن مشتری خود ماندگار میشوید.
ویژگیها:
• ظرفیت های متفاوت که براساس بودجه و نیاز مشتری قابل تغییر میباشد
• اشکال متفاوت فلش مموری که با ساختارهای کارتی ،چرمی، فلزی، چوبی، دستبندی ، کلیدی و ...
• امکان چاپ برروی فلش مموری در اشکال متفاوت
• کوچک و قابل حمل بودن
• امکان ذخیره اطلاعات به روشهای مختلف برروی فلش مموری :
* پیش بارگیری داده ها: شما میتوانید اطلاعات بازاریابی خود را برروف فلش مموری بارگیری کنید ،این  مزیت قدرتمند در استفاده از درایوهای USB برای تبلیغات بازاریابی است. در اینجا برخی از انواع رایج که می توانند برای شما پیش بارگذاری شوند عبارتند از: خدمات ، کاتالوگ های محصول، بروشورهای PDF، نرم افزار، فیلم ها و غیره را می توان برای شما بارگیری کرد.
* اجرای اتوماتیک :قابلیت اجرای اتوماتیک داده های پیش داده شده شما، مانند یک ارائه، به صورت خودکار راه اندازی می شود زمانی که کاربر USB Flash Drive خود را به یک کامپیوتر متصل کند.
* قفل اطلاعات : اگر می خواهید اطلاعات خود را از حذف تصادفی جلوگیری کنید واطلاعات بازارابی شما برروی حافظه فلش همواره باقی بمانند.ویژگی File Lock بسیار عالی است.






انواع فلش مموری مورد استفاده به عنوان هدایای تبلیغاتی :
هدایای تبلیغاتی کادو با سالها تجربه در امر تهیه و توزیع فلش مموری طیف وسیعی از فلش مموریها را به مشتریان خود ارائه میدهد و فلش مموری با قابلیت داشتن انواع مختلفی از بدنه و ساختار انتخابهای متنوعی را برای هرسازمان به همراه دارد،در زیرچند مدل خاص از فلش مموری را که انتخابهای خوبی به عنوان هدایای تبلیغاتی هستندرا،برای شما به نمایش میگذاریم : 








میتوانید جهت مشاهده نمونه های بیشتر فلش مموری از وب سایت ما به ادرس http://www.ka2.co دیدن فرمایید.

نکته مهم در انتخاب و خرید فلش مموری به عنوان هدیه تبلیغاتی:
فلش مموری یا USB به تمام شکل ها، اندازه ها، ظرفیت های ذخیره سازی، سبک ها و سطح کیفیت متفاوت ارائه میشوند. قبل از اینکه عجله کنید و یک خرید بزرگ از فلش مموری ها را انجام دهید، باید این عوامل را در نظر بگیرید و ارزیابی کنید تا بتوانید بهترین گزینه را برای نیازهای تبلیغاتی خود انتخاب کنید:
کیفیت :
کیفیت محصولات در هنگام انتخاب فلش مموری  برای تبلیغات خود مهمترین عامل است پس مهمترین نکته انتخاب تامین کننده با کیفیت در این زمینه است.
دادن محصولات کم کیفیت تبلیغاتی منجر به ایجاد تجربه منفی و بددر مشتری می شود ومطمئنابه تصویر تجاری شما صدمه میزند.
ظرفیت تراشه:
کیفیت تراشه حافظه در داخل فلش مموری در رده های مختلف می باشد، سرعت های خواندن و نوشتن و قابلیت حفظ اطلاعات متفاوت است.مراقب تامین کنندگان که به شما پیشنهاد قیمت پایین ارائه میدهند باشید، آنها می توانند محصولی از کیفیت پایین و یا حتی از محصولات دست دوم به شما ارائه دهند.
گارانتی و پشتیبانی محصول :
بدلیل اینکه فلش مموری جزو محصولات الکترونیکی محسوب میشود همواره بایستی با گارانتی بسیار خوب ارائه شود تا مشتری با اظمینان خاطر بتواند ازاین محصول به عنوان یک هدیه تبلیغاتی تاثیر گذار برای سازمان خود استفاده کند.
کد N1813425

وبگردی