آفتاب

حضور ۲ نویسنده و ۱ تصویرگر از ایران در نمایشگاه کتاب بلگراد

حضور ۲ نویسنده و ۱ تصویرگر از ایران در نمایشگاه کتاب بلگراد

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از حضور ۲ نویسنده و یک تصویرگر برجسته کشورمان در نمایشگاه کتاب بلگراد خبر داد.

به گزارش ایلنا، شصت و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد از ۳۰ مهر تا ۷ آبان برگزار می‌شود. جمهوری اسلامی ایران در این دوره از نمایشگاه در غرفه‌ای به مساحت ۲۵ مترمربع حضور دارد. براساس هماهنگی‌های به عمل آمده محمد کشاورز و محمدرضا بایرامی دو نویسنده کشورمان که سال گذشته موفق به دریافت جایزه کتاب سال شدند به عنوان مهمان افتخاری در غرفه ایران حضور دارند. امیر شعبانی پورفومنی تصویرگر و برنده جایزه نامی ۲۰۱۷ کره جنوبی نیز در غرفه ایران حضور می‌یابد.

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در این دوره از نمایشگاه بیش از ۳۵۰ عنوان کتاب را در حوزه‌های کودک و نوجوان، ادبیات، شعر، ایران‌شناسی، هنر و دین را در معرض دید عموم قرار می‌دهد. سال گذشته جمهوری اسلامی ایران به عنون مهمان ویژه در این نمایشگاه شرکت کرده بود.

معرفی صنعت نشر ایران به زبان صربی و انگلیسی، معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و دعوت از ناشران خارجی برای حضور در این نمایشگاه، معرفی ۱۰۱ نویسنده برتر کتاب کودک در قالب بروشور، معرفی کتاب‌های برتر حوزه کودک و نوجوان با همکاری انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، معرفی طرح‌های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه روز ایران و رونمایی کتاب از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای حضور ایران در این دوره از نمایشگاه است.

کد N1780604

وبگردی