آفتاب

چگونه ارزان به کیش سفر کنیم

چگونه ارزان به کیش سفر کنیم

درست است که در مورد هزینه‌های سفر به کیش ابهامات فراوانی وجود دارد و بسیاری از خانواده‌ها و گردشگران به این دلیل که مجبور شوند هزینه‌های گزافی را برای اجاره سوئیت و محل اقامت در کیش بپردازند، از تصمیمشان مبنی بر سفر به این جزیره منصرف می‌شوند؛ اما پاک کردن صورت مسأله، راحت‌ترین راه است و بهتر است به جای این‌ کار، برای حل این مسأله راهکاری اندیشید!

سفر به توریستی‌‌ترین جزیره ایران هزینه‌هایی را در پی دارد که بهتر است از قبل در مورد آن‌ها تصمیماتی گرفته شود؛ چرا که می‌توان با مدیریت هزینه‌ها، سفر به کیش را با هزینه کمتری تجربه کرد. سه بخش اصلی در این هزینه‌ها وجود دارد که به تفصیل در مورد کاهش هر یک آن‌ها راه‌هایی وجود دارد: هتل، غذا، حمل و نقل!
هتل‌ های کیش تنوع بسیار بالایی دارند و حتی اجاره سوئیت در کیش هم برای خانواده‌ها امکان‌پذیر است. اما راهی که در این بخش برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها وجود دارد، استفاده از تورهای کیشاست؛ از آن‌جایی که این تورها از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده‌اند و کارگزاران تور تخفیف‌هایی را از مدیران هتل‌ها دریافت می‌کنند، قیمت هتل‌ها برای برنامه‌های تور ارزان می‌شود و گاه هزینه تمام شده یک تور، و یا در حالت بهتر یک تور لحظه آخری کیش، که مثلاً سه روز به طول می‌انجامد، معادل یک شب اقامت در هتلی مشابه به صورت انفرادی‌ست!

قیمت غذای رستوران های کیش چندان تفاوتی با سایر کشور ندارد و به نسبت وسعت جزیره کیش، تعداد بسیار زیادی رستوران و فست فود و کافی‌شاپ در جزیره وجود دارد. رستوران‌های درون هتلی هم می‌توانند گزینه مناسبی برای صرف وعده‌‌های غذایی باشند؛ اما بهتر است توجه شود که رستوران هتل منوی محدودتری به نسبت رستوران‌های خارج از هتل دارد. راه آسان دیگر آشپزی کردن است که تنها در صورت اجاره روزانه آپارتمان در کیش به آن دسترسی خواهید داشت.
پروازهای کیش از شهرهای مختلف ایران انجام می‌شوند و قیمت‌های متفاوتی دارند. در این مورد خاص تنها می‌توان با انتخاب مناسب زمان سفر به کیش در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد؛ چرا که در زمان‌های پرتردد و پرمخاطب جزیره کیش، این پروازها گران‌تر می‌شوند! اگرچه سازمان منطقه آزاد کیش با خرید هواپیما و اقدام به توسعه فرودگاه بین‌المللی این جزیره، تا حدودی به افزایش پروازها و کاهش هزینه‌ها کمک کرده است، اما حتی اگر از تورهایی که با نرخ پایه پرواز هم انجام می‌شوند استفاده شود، باز هم قیمت پرواز کیش تا حدودی گران است؛ مخصوصاً از شهرهایی غیر از تهران ( مثل مشهد و یا اردبیل و تبریز)

از هزینه پرواز که بگذریم، گردشگران برای حمل و نقل در جزیره کیش، از سیستم حمل و نقل شهری کیش استفاده می‌کنند. چند مدل حمل و نقل در این جزیره وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها، تاکسی‌های تلفنی، تاکسی‌های خطی، مینی بوس، و اتومبیل‌هایی هستند که از مؤسسات رنت کار اجاره می‌شوندکه بدون راننده در اختیار مهمان‌های کیش قرار می‌گیرند. برای صرفه جویی در هزینه‌ها بهتر است که مورد آخر را فراموش کنید؛ چرا که هزینه‌های زیادی برای اجاره ماشین در کیش دریافت می‌شود. بهترین انتخاب در این بخش، مینی‌بوس‌ها هستند که در همه نقاط جزیره کیش یافت می‌شوند و کرایه ناچیز و ثابتی دریافت می‌کنند.
در مجموع، همه می‌دانند که هزینه‌های شناور سفر به کیش موارد زیادی را شامل می‌شود، اما این‌ها هزینه‌های ثابتی هستند که همه گردشگران مجبور به قرار دادن آن‌ها در ردیف بودجه‌شان هستند! بهتر است که با انتخاب یک تور ارزان کیش با آرتین رایا ، این صرفه‌جویی به حداکثر برسد!

با تمام این تفاسیر باز هم اجاره سوئیت ارزان در کیش را میتوان تهیه کرد و دارای تنوع زیادی است  که تنها به خاطر پراکندگی و گستردگی سوئیت ها است.
جهت اجاره ویلا در کیش با ما تماس بگیرید.
کد N1742266

وبگردی