آفتاب

بازداشت مداحان تایید شد | محسنی اژه ای: یکی دو مداح دستگیر شدند

بازداشت مداحان تایید شد | محسنی اژه ای: یکی دو مداح دستگیر شدند

بازداشت مداح ها | محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری، ماجرای دستگیری مداحان را تایید کرد و گفت: می دانم یکی دونفر بازداشت شدند، می دانم یک نفر هم با قرار آزاد شد.

بیشتر بخوانید: ماجرای بازداشت مداحان چیست؟
بیشتر ببینید: پاسخ هلالی (مداح) به شایعه دستگیری .
بیشتر بخوانید: توئیت یک نماینده درباره بازداشت مداحان؟
اژه‌ای در پاسخ به سوالی در خصوص دستگیری دو مداح معروف و آزادی‌شان گفت: پرونده در دادسرای ویژه روحانیت مطرح بوده می دانم یکی دونفر بازداشت شدند، می دانم یک نفر هم با قرار آزاد شد.
فارس نوشت: حجت الاسلام اژه‌ای در ادامه صدوپانزدهمین نشست خبری خود در خصوص اینکه در پرونده بنیتا قتل عمد بوده یا نه گفت: باید بازپرس و دادستان اظهار نظر نهایی کنند.
وی همچنین درباره تفاضل دیه نیز گفت: این موضوع مربوط به ماده ٤٢٨ قانون مجازات اسلامی است.
اژه‌ای ادامه داد: در مواردی که جنایت نظم و امنیت عمومی را بر هم زند و احساسات عمومی را جریحه دار کند و مصلحت در اجرای قصاص باشد لکن خواهان قصاص توان پرداخت تفاضل دیه را نداشته باشند با درخواست دادستان و تایید رییس قوه، تفاضل دیه از بیت المال پرداخت می شود.
اژه‌ای در پاسخ به سوالی در خصوص دستگیری دو مداح معروف و آزادی شان گفت: پرونده در دادسرای ویژه روحانیت مطرح بوده می دانم یکی دونفر بازداشت شدند، می دونم یک نفر هم با قرار آزاد شد ، نفر بعدی که آزاد شد یا نه و جزییات را اطلاعی ندارم
وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص پرونده پزشک تبریزی گفت: در یک موردی دادگاه استعلام کرده، پاسخ استعلام بیاد جلسه بعدی برگزار می شود، هنوز حکمی صادر نشده است.

کد N1742239

وبگردی