آفتاب
سریال های رمضان 96

ویدیو: ساناز سعیدی با «نفس» به رمضان 96 می رسد/ تیزر سریال نفس

ویدیو: ساناز سعیدی با «نفس» به رمضان 96 می رسد/ تیزر سریال نفس

در رمضان 96، جلیل سامان با سریال نفس مهمان خانه های روزه داران خواهد بود. درباره ی این سریال و چهره های جدید آن بیشتر بدانیم.

سریال نفس، سومین سریال از سه گانه جلیل سامان، درامی روانشناسانه در 26 قسمت است که در بستر وقایع سیاسی قبل و بعد از انقلاب روی می‌دهد؛ این دومین همکاری سید احمد کاشانچی (تهیه کننده) و جلیل سامان (کارگردان) است. مجری طرح این سریال موسسه فرهنگی هنری تندیس فیلم ملک است. «نفس» در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تهیه شده است. این سریال در ماه رمضان هر شب ساعت 21 از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
داستان سریال «نفس» در مورد جوانی پر شر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی اش فاش می شود. او مجبور است برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده ای را پشت سر بگذارد.
بازیگران این سریال عبارتند از مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، خسرو شهراز، معصومه قاسمی پور، رامين راستاد، قربان نجفی، سودابه بيضايی، الهام نامی، پژمان جمشيدی، احسان امانی، هادی عامل هاشمی، مهرداد طوفانیان، شهاب شادابی، مجيد سعيدی، پیمان مقدم، فرید کلهر، آتوسا راستی، فوژان قباديان، سيامک احمدی و با حضور افتخاری داريوش فرهنگ و فاطمه گودرزی و با هنرمندی هدایت هاشمی، هادی حجازی فر و با معرفی بازیگر زن جوان ساناز سعيدی.
ساناز سعیدی، بازیگر زن جوان سریال «نفس»، برای اولین بار است که تجربه ی حضور جلوی دوربین را پیدا می کند. چالش کار او آنجاست که در نخستین پروژه ی خود عهده دار ایفای نقش اصلی است.
در ادامه ویدئوی کوتاهی از صحنه های این سریال می بینیم. موسیقی انتخابی این کلیپ اثری است به نام «مسخ» و معروف به «آینه»، با صدای فرهاد مهراد و ترانه ای از اردلان سرفراز.



[span][span]
کد N1703256

وبگردی