آفتاب

داور جشنواره فجر: نه گرین کارت دارم نه دو تابعیتی هستم/ فرزند بهروز افخمی در کانادا به دنیا آمد!

داور جشنواره فجر: نه گرین کارت دارم نه دو تابعیتی هستم/ فرزند بهروز افخمی در کانادا به دنیا آمد!

یک کارگردان در واکنش به اظهارات مجری برنامه هفت گفت: نه گرین کارت دارم نه دو تابعیتی هستم، البته این مسئله را جرم نمی‌دانم و در ارتباط با صحبت‌های مطرح شده توسط مجری برنامه "هفت" باید اعلام کنم که تنها به مدت چهارماه سال 2015 در کانادا زندگی کردم!

محمدرضا هنرمند کارگردان فیلم "الف وِیژه" با رد ساخت سریال "صدام" توسط خود به ادعاهای بهروز افخمی پاسخ داد.

محمدرضا هنرمند کارگردان تلویزیون و یکی از اعضای هیات داوران سی و پنچمین جشنواره فیلم فجر در ارتباط با کارگردانی سریال "صدام" به خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، گفت: این خبر کذب محض است. در حال حاضر هیچ ارتباطی میان من و منوچهر محمدی با این سریال وجود ندارد.

وی در ارتباط با ادعای بهروز افخمی مبنی بر دو حضور داوران دو پاسپورته جشنواره فیلم فجر، بیان کرد: نه گرین کارت دارم نه دو تابعیتی هستم، البته این مسئله را جرم نمی‌دانم و در ارتباط با صحبت‌های مطرح شده توسط مجری برنامه "هفت" باید اعلام کنم که تنها به مدت چهارماه سال 2015 در کانادا زندگی کردم، ولی بهروز افخمی یک سال و نیم با همسر دوم خود در این کشور زندگی کرد و در همین کشور فرزندش متولد شد.

این کارگردان در ارتباط با تازه‌ترین فعالیت‌های‌خود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر گروهی از نویسندگان مشغول نگارش سناریو سریال "الف‌ویژه" هستند که خودم هم بر نوشتن آن نظارت دارم. به احتمال قوی اردیبهشت سال آینده ساخت این سریال را آغاز می‌کنیم، هرچند متن آن باید ابتدا مورد تائید خودم قرار بگیرد.

برنا
کد N1639166

وبگردی