آفتاب
سازمان نظام صنفی رایانه ای برگزار می کند

نشست بررسی چالشها و راههای ورود شرکتهای نوپا فناوری اطلاعات به فرابورس

نشست بررسی چالشها و راههای ورود شرکتهای نوپا فناوری اطلاعات به فرابورس

تهران- ایرنا- سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران نشست تخصصی 'بررسی چالش ها و راهکارهای ورود شرکت های نوپا و متوسط فناوری اطلاعات در فرابورس' را در پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات برگزار می کند.

به گزارش ایرنا از سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، پیرو مذاکرات و تفاهم صورت گرفته میان سازمان نظام صنفی رایانه ای و شرکت فرابورس ایران، زمینه ‏های حضور بنگاه ‌های کوچک و متوسط فناوری اطلاعات در فرابورس ایران طی یک نشست تخصصی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
علی آذرکار دبیر شورای سیاست گذاری پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات گفت: براساس توافق و تفاهم صورت گرفته میان سازمان نظام صنفی رایانه ای و شرکت فرابورس ایران، در نشست تخصصی در همایش راهبری، چالش ها و راهکارهای حضور شرکت های متوسط و نوپای فناوری اطلاعات در فرابورس، شناسایی و مورد بررسی قرار می گیرند.
وی ادامه داد: در این نشست تخصصی، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای، مدیرعامل شرکت فرابورس، مدیران و نمایندگان شرکت های متوسط و نوپای حوزه فناوری اطلاعات حضور دارند.
آذرکار با اشاره به چالش های حضور شرکتها درفرابورس گفت: از آنجا که یکی از پیش‌ نیازهای ورود شرکتها به بازار بورس نیز استقرار کنترل‌های داخلی و مدیریت ریسک محسوب می شود، نشست بررسی چالش ها و راهکارهای ورود شرکت های نوپا و متوسط فناوری اطلاعات در فرابورس برگزار می شود.
دبیر شورای سیاست‏گذاری همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات گفت: در این نشست، علاوه بر امضای تفاهم‌ نامه میان سازمان نظام صنفی رایانه ای و شرکت فرابورس، خدمات و تسهیلاتی که فرابورس ایران در اختیار متقاضیان برای پذیرش قرار می‌دهد، بیان و تشریح خواهد شد.
به گفته آذرکار، حضور در این نشست برای شرکت‌های عضو سازمان که علاقه‌مند به حضور در فرابورس هستند، فرصت مناسبی است تا بتوانند با قوانین و آیین‏ نامه ‏های این حوزه و نیز چالش‏ های موجود آشنا شوند.
پنجمین دوره همایش همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات روز چهارشنیه ( 15 دیماه ) در سالن همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار خواهد کرد.
متقاضیان برای شرکت در این همایش و ثبت نام در نشست تخصصی فرابورس می‏ توانند به وبگاه همایش در آدرس www.itcg.ir مراجعه کنند.
علمی (1) ** 1201 **
خبرنگار: عبدالکریم جبارپور*انتشار: زهره محتشمی پور
کد N1592121

وبگردی