آفتاب

همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات برگزار می شود

همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات برگزار می شود

پنجمین همایش تخصصی راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات ۱۵ دی ماه امسال، توسط کمیسیون استاندارد و تدوین مقررات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، علی آذرکار مسئول کمیسیون استاندارد و تدوین مقررات این سازمان گفت: پس از برگزاری چهار دوره مداوم همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات، پنجمین دوره این همایش،  چهارشنبه ۱۵ دی ماه ۱۳۹۵ در سالن همایش  کتابخانه ملی ایران برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره از همایش، مبحث « کنترل‏های داخلی و مدیریت ریسک» به عنوان محور اصلی انتخاب شده است.

آذرکار ادامه داد: در این دوره موضوعاتی همچون «پایش و ارزیابی ریسک فناوری اطلاعات»، «چالش‏ها و رهنمودهای ساختاری و فرآیندی در زمینه استقرار نظام کنترل‏های داخلی»، «معرفی چارچوب‌ها، به‏ روش‏ها و استانداردهای مرتبط با کنترل‏های داخلی» و «نقش فناوری اطلاعات به عنوان یک توانمندساز در استقرار نظام کنترل داخلی» مورد بررسی قرار می گیرند.

وی گفت: تلاش می کنیم در این همایش همچون دوره های گذشته، الگوهای بین ‏المللی و تجارب سایر کشورها در زمینه استقرار نظام کنترل‏های داخلی، چالش‌ها، الزامات و عوامل کلیدی موفقیت در استقرار نظام کنترل‏های داخلی سازمانی و همچنین تجارب موفق و آسیب شناسی تجارب ناموفقِ استقرار این نظام ها را مطرح کرده و به آن بپردازیم.

مسئول کمیسیون استاندارد و تدوین مقررات سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با تاکید بر شناسایی چالش های راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات در کشور افزود: در این همایش، چالش‌ها، الزامات و عوامل کلیدی موفقیت در استقرار نظام کنترل‏های داخلی و همچنین موضوع قوانین و مقررات تهدیدکننده و تقویت‌کننده استقرار این نظام های مدیریتی تشریح خواهد شد.

مخاطبان این سلسله همایش‌ها، اعضای هیات‌مدیره و مدیران عامل نهادهای حاکمیتی حوزه فناوری اطلاعات در کشور، مدیران ارشد سازمان‌های دولتی، عمومی و خصوصی، متخصصان و دانشجویان حوزه فناوری اطلاعات و به ویژه مدیریت در حوزه فناوری اطلاعات هستند.

کد N1555310

وبگردی