آفتاب
در دیدار معاون پارلمانی رییس جمهوری ،

عضومجلس خبرگان رهبری: تعامل قوه مجریه و مقننه از مسائل ضروری کشور است

عضومجلس خبرگان رهبری: تعامل قوه مجریه و مقننه از مسائل ضروری کشور است

اهواز- ایرنا- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: تعامل هرچه بیشتر قوای مجریه و مقننه یکی از مسائل مهم و ضروری کشوراست.

به گزارش ایرنا آیت الله سیدعلی شفیعی شامگاه سه شنبه در دیدار با حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری اظهارکرد: تمامی مسئولانی که در سال های گذشته به خوزستان سفر کرده اند اهمیت این استان را دانسته و می دانند که این استان کربلای ایران است.
وی با بیان این که گفتار و کردار مسئولان کشوری باید باهم مطابقت داشته باشد افزود: انتظار می رود به همان میزان که از مردم این استان تعریف می شود به همان اندازه نیز به این استان و مشکلات مردم توجه شود.
نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری با بیان این که استقلال هرسه قوه باید محفوظ باشد گفت:تعامل هرچه بیشتر میان قوای سه گانه باید به گونه ای باشد که مردم آثار آن را به خوبی احساس کنند.
وی بیان کرد: خوزستان دارای مردم ولایتمدار و معتقد به نظام است که در طول سال های گذشته با حضور خود در میدان های نبرد وفاداری خود را به انقلاب و ولایت به اثبات رسانده اند.
به گزارش ایرنا حسینعلی امیری عصر سه شنبه به منظور سخنرانی در مراسم 26 ابان سالروز شکست حصر سوسنگرد وارد خوزستان شد.
دیداربا خانواده سردارشهید علی هاشمی ، دیدار با آیت اله سیدعلی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از جمله برنامه های معاون پارلمانی ریس جمهوری در نخستین روز سفر خود به خوزستان بود.
/60647152 ** شبد ** 1095 ** خبرنگار: محمد رضا خبازان** انتشار دهنده: رضا رضائی مجد
کد N1552156

وبگردی