آفتاب
قربان محمدپور در گفتگو با مهر:

«سلام بمبئی» همزمان با ایران در اروپا و آمریکا هم اکران می‌شود

«سلام بمبئی» همزمان با ایران در اروپا و آمریکا هم اکران می‌شود

به گفته کارگردان «سلام بمبئی»، این فیلم همزمان با ایران در اروپا، آمریکا، کانادا و استرالیا هم اکران می شود.

قربان محمدپور کارگردان فیلم سینمایی «سلام بمبئی» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به زمان اکران این فیلم که به صورت مشترک توسط ایران و هندوستان ساخته شده است، گفت: این فیلم از یازدهم آذر ماه که مصادف با پایان ماه محرم است در گروه سینمایی استقلال اکران می شود.

وی ادامه داد: اکران این فیلم در هندوستان بعد از پایان نمایش آن در ایران، آغاز می شود و فکر می‌کنم اکران «سلام بمبئی» در هند اوایل فروردین ماه سال ۹۶ آغاز می شود.

این کارگردان توضیح داد: اکران این فیلم در کانادا، آمریکا، استرالیا و اروپا شامل آلمان، انگلستان، اتریش، هلند و سوئد به فاصله یک هفته از ایران آغاز می‌شود.

محمدپور در پایان گفت: بازیگران هندی «سلام بمبئی» جمعه ۱۲ آذر ماه وارد ایران می شوند و اکران خصوصی فیلم شنبه ۱۳ آذر ماه در برج میلاد برگزار می شود. البته با توجه به اینکه اولین اکرانی که برای ما در نظر گرفته شده بود ۲۸ مهر ماه بود ما از درمندرا بازیگر پیشکسوت سینمای هند برای آن تاریخ دعوت کرده بودیم ولی وقتی زمان آغاز اکران تغییر کرد ما تاریخ جدید را به وی اطلاع دادیم اما هنوز نمی دانیم که در آذر ماه و در مراسم اکران خصوصی فیلم در ایران حضور پیدا می کند یا خیر.

محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری، دیامیرزا، پونام دیلون و دالیپ تاهیل از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«سلام بمبئی» که تهیه کنندگی آن بر عهده جواد نوروزبیگی است، ملودرامی عاشقانه است و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می کند که هر ۲ دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده ای می شوند.

کد N1538037

وبگردی