آفتاب

خانه نمایش میزبان ۲ اثر نمایشی جدید می‌شود

خانه نمایش میزبان ۲ اثر نمایشی جدید می‌شود

نمایش‌های «محال هم ممکن است» و «خواب آرام» از ۹ آبان ماه در خانه نمایش روی صحنه می‌روند.

به گزارش ایلنا، نمایش‌های «محال هم ممکن است» نوشته سیروس همتی و کارگردانی احمد مایل و «خواب آرام» به نویسندگی و کارگردانی نادیا فرجی از ۹ آبان ماه در خانه نمایش به روی صحنه خواهند رفت.

 «محال هم ممکن است» درباره جوانی مسلمان است که عاشق دختری نصرانی می‌شود و برای روز خواستگاریش هدایایی گرانب‌ها برای پیشکش می‌برد؛ اما پدر دختر برای جوان شرطی می‌گذارد که او را برسر دوراهی بزرگی قرار می‌دهد...

در این نمایش منوچهر علیپور، سپیده پهلوان‌زاده، محمدشایان طهماسب‌پور، فرشته محمدی، کوروش رخشنده پی، به عنوان بازیگر حضور دارند و دینا محمدی، سپیده ایراندوست، محمد محب الهی، حسام نوریان، سهیلا جوادی و آزاده علیپور دیگر عواملی هستند که احمد مایل را در این اجرا همراهی می‌کنند.

همچنین نمایش «خواب آرام» نیز زندگی دختری به نام آرام را روایت می‌کند که سال‌ها پیش پدرش به دست مادرش به قتل رسیده و او هرگز نمی‌تواند مادرش را ببخشد. حالا پس از گذشت چند سال مادر آرام نیز در یک درگیری توسط پسر خدمتکار کشته می‌شود و این شروع حوادثی متفاوت در زندگی اوست...

زهره صفوی، نادیا فرجی، فاطمه نیشابوری، الهه پورجمشید، رضا رمضانی، ترانه کوهستانی، علی تقوازاده و سید مصطفی قدیری در این نمایش ایفای نقش می‌کنند و بهنام رحیمی، حسین احمدی قاجاری، هدی نوری‌زاده، سهیلا جوادی، مرتضی برزگرزادگان، ساسان نجفی‌نژاد، نائله شریفی، الناز تهامی و دانا عصار نیز عوامل اجرایی این گروه هستند.

خانه نمایش از ۹ تا ۲۸ آبانماه هرروز بجز شنبه‌ها، با نمایش‌های «محال هم ممکن است» در ساعت ۱۸ و «خواب آرام» در ساعت ۲۰ پذیرای تماشاگران علاقه‌مند به هنر تئا‌تر خواهد بود.

کد N1534985

وبگردی