آفتاب
دو خبر از شبکه مستند

معرفی کتاب «دهم ماه» در «نردبان»/ به شهر آجیلی سفر کنید

معرفی کتاب «دهم ماه» در «نردبان»/ به شهر آجیلی سفر کنید

«نردبان» این هفته با بخش های آموزشی، نقد فیلم و عکس، معرفی مستندسازان و یک کتاب روی آنتن می رود و برنامه «ایران» شبکه مستند نیز مخاطبان را به شهر آجیلی فاروج می برد.

به گزارش خبرنگار مهر، الهام عادلی مجری و تهیه کننده «نردبان» درباره قسمت جدید این برنامه گفت: این هفته در بخش آموزشی برنامه، آموزش ایزو را با عماد خدابخش داریم. در ادامه فیلم «کاشکی نمی رفتی» کاری از محمد علی شجاعی فرد پخش می شود که با نقد و کارشناسی مهدی نوری مقدم همراه است.

وی ادامه داد: در بخش پخش و نقد عکس، مجموعه عکس رضا رادپور روی آنتن می رود و ابراهیم سیسان آثار او را نقد و بررسی می کند.

این مجری توضیح داد: در آیتم معرفی مستندسازان، مهدی صاحبی را معرفی می کنیم و در بخش ارتباط با بینندگان نیز احسان هدایتی فر حضور دارد.

عادلی در پایان گفت: در آیتم «کافه کتاب» کتاب «دهم ماه» تالیف سعید کیایی معرفی می شود و همچنین در بخش برشی از یک مستند، مستند «پیله» از مهدی باقری را مرور می کنیم.

«نردبان» جمعه ۷ آبان ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و شنبه ۸ آبان ساعت ۱۵ بازپخش می شود.

گزارشی از یک خیریه مخصوص بیماران سرطانی

برنامه «ایران» شبکه مستند نیز این هفته در اولین آیتم به گالری های هنر با موضوعیت عاشورا و محرم می پردازد که آثار هنری مرتبط با محرم از جمله عکس، نقاشی، هنرهای حجمی را به نمایش گذاشته اند.

بخش بعدی این برنامه به موسسه خیریه مهرانه در زنجان مربوط است که به صورت رایگان به بیماران سرطانی خدمات رسانی می کند.

پایان بخش این قسمت نیز سفر به خراسان شمالی و آشنایی با جاذبه های طبیعی آن از جمله روستای گلیان، پارک جنگلی، شهر آجیلی فاروج است.

«ایران» جمعه ۷ آبان ساعت ۲۱ از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و شنبه ۸ آبان ساعت ۱۰:۳۰ و سه شنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۸ بازپخش می شود.

کد N1533303

وبگردی