آفتاب
داریوش دالوند در گفتگو با مهر:

انتظار حمایت بیشتری از «ناسور» داشتیم/ اکران با حداقل امکانات

انتظار حمایت بیشتری از «ناسور» داشتیم/ اکران با حداقل امکانات

داریوش دالوند تهیه‌کننده «ناسور» از نبود حمایت‌های حداقلی از این انیمیشن عاشورایی گلایه کرد.

داریوش دالوند تهیه‌کننده «ناسور» در گفتگو با خبرنگار مهر با گلایه از نداشتن تبلیغات شهری برای این انیمیشن عاشورایی که در حال اکران است، گفت: واقعیت این است که نهادها و سازمان های ذیربط ما را در اکران این اثر به خوبی یاری نداده اند و من انتظار داشتم وقتی این انیمیشن درباره امام حسین(ع) آنهم در ماه محرم روی پرده می‌رود شامل توجه و محبت نهادهای مختلف شود.

وی افزود: ما نامه نگاری هایی با نهاد و سازمان های مختلف را انجام داده ایم و در واقع انتظار ما این است از اثری که به نام امام حسین (ع) مزین شده است، حمایت بیشتری شود. به هر حال در ماه محرم و صفر هستیم و با توجه اینکه مباحث و مسایل دینی و اسلامی با فرهنگ مردم ما عجین شده است به نظرم در صورت یاری رساندن این نهادها بتوانیم با اکران بهتری روبه رو شویم.

این تهیه کننده خاطرنشان کرد: در سال های قبل ما آثاری با محتوای قیام عاشورا برای اکران در این ماه های عزیز نداشتیم و یا کمتر داشتیم ولی حالا که در ماه محرم این فرصت فراهم شده تا اثری عاشورایی روی پرده برود لازم است مسئولان همراهی بیشتری کرده و به وعده‌های قبلی مبنی بر همکاری با این گونه آثار عمل کنند.

دالوند با تشکر از صدا و سیما برای پخش تیزرهای این انیمیشن در پایان گفت: نکته دیگر این است که حواله اکرانی که از سوی شورای صنفی نمایش صادر شده مخصوص اکران مدرسه و در سانس‌های صبح است. در حال حاضر با اینکه تیزرهای این انیمیشن از تلویزیون پخش می‌شود ولی سانس‌های مناسب و کافی برای نمایش «ناسور» وجود ندارد که به نظر می‌رسد لازم است شرایط امکان بهتری فراهم شود و سینماهای بیشتر و در سانس‌ها عصر هم بتوانند برای این فیلم بلیت‌فروشی کنند.

کد N1532609

وبگردی